Quiz....Bare for sjov.....
Fra : Kim Vestergaard

Dato : 05-11-05 16:50

Emnet Savage Rose...............
Kategori 1.
1. Hvad hedder de to frontfigurer i Savage Rose.?
Fornavnene.?
2. I 1996 vandt Savage Rose en dansk grammy for
Bedste Rock album. Hvilket.?

Kategori 2.
3. Hvilken ballet udsendte Savage Rose musikken
Til i 1972.?
4. Udgav Savage Rose albummet Tameless i 1972, 1985
Eller i 1998.?

Kategori 3.
5. På Christiania pladen som udkom i 1976 bidrog
Anisette og Anders med hvilket nummer.
6. Har Jens Rugsted været med i Savage Rose.?

Bare for sjov. Ha' en god weekend.

Fra : Peter Andersen

Dato : 05-11-05 19:52

> Kategori 1.
> 1. Hvad hedder de to frontfigurer i Savage Rose.?
> Fornavnene.?

Thomas og Anisette (født Hansen) Koppel

> 2. I 1996 vandt Savage Rose en dansk grammy for
> Bedste Rock album. Hvilket.?

Black Angle?

> Kategori 2.
> 3. Hvilken ballet udsendte Savage Rose musikken
> Til i 1972.?

Dødens Triums

> 4. Udgav Savage Rose albummet Tameless i 1972, 1985
> Eller i 1998.?

Tameless

> Kategori 3.
> 5. På Christiania pladen som udkom i 1976 bidrog
> Anisette og Anders med hvilket nummer.

De vilde blomster gror

> 6. Har Jens Rugsted været med i Savage Rose.?

Jep.

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 05-11-05 20:26

"Peter Andersen" <peter@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Thomas og Anisette (født Hansen) Koppel

> Black Angle?

> Dødens Triums

> Tameless

> De vilde blomster gror

> Jep.

Rock'N Roll Peter.....På nær nr 4.

Fra : Peter Andersen

Dato : 05-11-05 20:30

> Rock'N Roll Peter.....På nær nr 4.

Hehe jeg ville have skrevet 1998.

I øvrigt har jeg følgende cd'er fra deres diskografi: Savage Rose, In the
plain, travelin', your daly gift, og dødens triumf.
De øvrige er, efter min mening, ikke gode og for kedelige.

Peter

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-11-05 23:18

Kim Vestergaard <kvn62@mail.dk> wrote:

> Emnet Savage Rose...............

Hva' faen Kim, jeg troede kun du var til metal