flash af mobil
Fra : Thomas G

Dato : 05-11-05 15:48

Hej Alle

Jeg har en Nokia 3230 ... er det muligt selv at opdaterer/flashe telefonen
uden alt muligt ekstra udstyr (altså i stil med hvad man gør når man
opdaterer en BIOS på sin PC) ?

Den primære årsag til at jeg ønsker at gøre det er at jeg har en engelsk
version og godt kunne tænke mig at ændre den til en dansk version (uden at
betale 100 kr

hilsen Thomas G

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 05-11-05 17:33

Det er efter hvad jeg ved ikke lige noget man bare gør. Det er ikke nemt, så
de 100,- du nævner er vidst godt givet ud.

Du skal bruge noget fancy udstyr som koster en del penge.

Havde på et tidspunkt en SE som skulle have DK menu indstalleret, og det
kostede 200,-

/F