Køb af PC spil Online.....
Fra : Allan & Mette

Dato : 05-11-05 15:28

Ville høre hvor man skal købe sine pc spil billigst.....

A.G.

Fra : Benny

Dato : 05-11-05 15:35

www.2ndgames.dk sælger også brugte spil. har handlet med dem siden 97.

Benny

Fra : Tonny

Dato : 05-11-05 15:47

Allan & Mette wrote:
> Ville høre hvor man skal købe sine pc spil billigst.....

Jeg handler somregel hos Coolshop.dk. Har handlet der 5-8 gange og
superservice hvergang. De fleste spil har jeg fået en til to dage før
frigivelses datoen.

Tonny

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-11-05 15:58

www.spilpriser.dk

Fra : Kim

Dato : 05-11-05 18:03

"Allan & Mette" <Allan@Gummer.dk> skrev i en meddelelse
> Ville høre hvor man skal købe sine pc spil billigst.....
>
> A.G.
http://www.softexchange.dk/ er også et bud, men om de er billigst har jeg
ikke tænkt på.

Hilsen Kim

Fra : Casper Bang

Dato : 05-11-05 19:32

> http://www.softexchange.dk/ er også et bud, men om de er billigst har jeg
> ikke tænkt på.

Det er de ret tit... men brug altid spilpriser.dk til at finde det billigste
sted :)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-11-05 20:37

In article <436cfa9e$0$47071$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Casper Bang wrote:

> Det er de ret tit... men brug altid spilpriser.dk til at finde det billigste
> sted :)

I Århus er de billigst. De har prisgaranti på nye spil, og hvis man bor
i Århus sparer man portoen.

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 05-11-05 21:24

Allan & Mette wrote:
> Ville høre hvor man skal købe sine pc spil billigst.....
>
> A.G.

www.play.com

vh/Torben

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-11-05 21:53

3140 Bjørgheim wrote:
> www.play.com

De hører desværre ikke under EU, så du risikerer at løbe ind i en
ekstraregning fra Toldskat. Jeg har selv prøvet det.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-11-05 15:20

Hej

> De hører desværre ikke under EU, så du risikerer at løbe ind i en
> ekstraregning fra Toldskat. Jeg har selv prøvet det.

Æv. Jeg har købt Burnout Revenge PS2 for 29.99 den 29 okt. og har endnu ikke
modtaget den.
Hvor meget told kommer der på? Det første spil jeg købte kom med det samme
uden told men burnout er endnu ikke kommet.

Mvh Poul

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-11-05 15:48

Poul Johannsen wrote:
> [...]
> Hvor meget told kommer der på? Det første spil jeg købte kom med det
> samme uden told men burnout er endnu ikke kommet.

Det kommer jo an på om Toldskat opdager det Jeg havde købt der et par
gange før, uden at der var sket noget. Jeg var sådan set ikke klar over at
der kunne være et problem, men jeg har ikke handlet der siden.

Jeg har regningen endnu:

Call of Duty: United Offensive 16.99£ (inkl. forsendelse)
Kursmæssigt svarede det på det tidspunkt til ca. 187,-.
Toldskat:
Told 0
Afgift 0
Importmoms 25% 46
Told ialt 46
Fortoldningsgebyr 48
Moms 25% af gebyr 12
Ialt 106

Svjh sparede jeg ca. 60,- i forhold til hjemlige priser, men det kom jeg så
til at bøde for hos Toldskat Prisen steg lige med 56%...

Fra : Poul Johannsen

Dato : 09-11-05 17:19

Hej

Pyha. Fik spillet i dag og der var intet fra Told og skat.

Mvh Poul

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-11-05 17:33

Poul Johannsen wrote:
> Pyha. Fik spillet i dag og der var intet fra Told og skat.

Good for you

Ellers prøv at kigge på Sendit, selvom de er en smule dyrere. Jeg har
handlet der en 4-5 gange.

http://sendit.com

Fra : René Lønstrup

Dato : 09-11-05 21:57

Per Nielsen wrote:

> Good for you
>
> Ellers prøv at kigge på Sendit, selvom de er en smule dyrere. Jeg har
> handlet der en 4-5 gange.

Dog skal det siges at jeg så har oplevet at blive toldet for
forsendelser derfra 2 gange (ud af 21 bestillinger).
Jeg har derimod aldrig oplevet det hos play.com (af 24 bestillinger
indtil videre).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-11-05 00:39

René Lønstrup wrote:

> Dog skal det siges at jeg så har oplevet at blive toldet for
> forsendelser derfra 2 gange (ud af 21 bestillinger).
> Jeg har derimod aldrig oplevet det hos play.com (af 24 bestillinger
> indtil videre).

Hovsa! Den skal jeg lige have checket. Glem hvad jeg har skrevet indtil
videre.

Fra : Brian Lund

Dato : 06-11-05 00:26

> Ville høre hvor man skal købe sine pc spil billigst.....
>
> A.G.

www.spilpriser.dk

Nu vi er igang...

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-11-05 00:29

Brian Lund wrote:

> www.spilpriser.dk
>
> Nu vi er igang...
>

> Brian

som jeg postede 15.57 tidligere.. :)

Fra : Brian Lund

Dato : 06-11-05 00:34

> som jeg postede 15.57 tidligere.. :)

Ah, må jeg have overset ;)

Brian

Fra : J.H.

Dato : 06-11-05 12:12

Allan & Mette wrote:
> Ville høre hvor man skal købe sine pc spil billigst.....

Jeg handler som regel her:
http://www.softexchange.dk/
og
http://www.cd-wow.com/