serenity
Fra : Mr. D

Dato : 05-11-05 15:46

For tid tilbage var der et link her i gruppen til en god serenitysekvens

http://video.vividas.com/CDN1/3929_Serenity/web/index.html

.... den er nu lukket. Nogen som kender andre steder, hvor den specielle
trailer/teaser kan ses?

Simon

Fra : Per

Dato : 07-11-05 22:27

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://video.vividas.com/CDN1/3929_Serenity/web/index.html
>
> ... den er nu lukket. Nogen som kender andre steder, hvor den specielle

Filmen kommer på DVD i december, så kan du se sekvensen igen ;)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-11-05 23:49

> Filmen kommer på DVD i december, så kan du se sekvensen igen ;)

Hvornår kommer den i biografen?

Mvh. Martin

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-11-05 00:15

On Mon, 7 Nov 2005 22:26:31 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message

>Filmen kommer på DVD i december, så kan du se sekvensen igen ;)

Og i biografen d 25/11.

Peter

Fra : Mr. D

Dato : 20-11-05 11:35

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Filmen kommer på DVD i december, så kan du se sekvensen igen ;)

Jeg er absolut forvirret. Kommer serenity på dvd til december? Jeg troede at
vi ventede på, at den skulle komme i biffen? Og hvorfor kan jeg ikke finde
ud af hvor og hvornår den kommer? Kommer den overhovedet til Randers? Og
hvorfor er der ingen som kan give et stræjt anser?

simon

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-11-05 12:17

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:

> [...]
> ud af hvor og hvornår den kommer? Kommer den overhovedet til Randers? Og
> hvorfor er der ingen som kan give et stræjt anser?

Formentlig ikke. Efter at en proppet sal 9 jublede over filmen til en
snigpremiere har Palads fundet det passende at sætte den i sal 19, som
er en af TV-stuerne.

Så Randers er nok lost.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En fremmed er en idiot,
The RockBear. ((^)) du ikke har smadret endnu."

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-11-05 18:45

On 21 Nov 2005 12:16:42 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Formentlig ikke. Efter at en proppet sal 9 jublede over filmen til en
>snigpremiere har Palads fundet det passende at sætte den i sal 19, som
>er en af TV-stuerne.

Det er kun i gtimerne, at den går i sal 19. Om aftenen går den i sal
16.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-11-05 20:48

On Mon, 21 Nov 2005 18:45:25 +0100, Peter Rongsted
<nulldev@rongsted.dk> wrote:

>Det er kun i gtimerne, at den går i sal 19. Om aftenen går den i sal
>16.

For dem der ikke har gættet det, skulle der have stået dagtimerne.

Peter

Fra : Mr. D

Dato : 09-12-05 20:25

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Formentlig ikke. Efter at en proppet sal 9 jublede over filmen til en
> snigpremiere har Palads fundet det passende at sætte den i sal 19, som

Jep, Randers er lost

simon

Fra : PerX ...

Dato : 09-11-05 20:40

In article <436cc3f5$0$189$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, s-
griis@post5DELETE.tele.dk says...
> [...]
>
> http://video.vividas.com/CDN1/3929_Serenity/web/index.html
>
> ... den er nu lukket. Nogen som kender andre steder, hvor den specielle

Det er sgu da mærkeligt, jeg har svaret på dette 3 gange, men beskeden
forsvinder - gad vide om nogen æder dem....

Du kan stadig finde klippet i dårliger kvalitet på ifilm

Fra : Mr. D

Dato : 20-11-05 11:32

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Du kan stadig finde klippet i dårliger kvalitet på ifilm

Okay, tak for det

simon

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-11-05 11:49

Mr. D wrote:

> Jeg er absolut forvirret. Kommer serenity på dvd til december? Jeg troede at
> vi ventede på, at den skulle komme i biffen?

Den udkommer på region 1 den 20. december. Hvornår den udkommer på
DVD i danmark er naturligvis en ganske anden sag.

Med venlig hilsen
Lars hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-11-05 12:02

Fra : Mr. D

Dato : 20-11-05 12:22

Mr. D wrote:

> Den udkommer på region 1 den 20. december. Hvornår den udkommer på
> DVD i danmark er naturligvis en ganske anden sag.

Dobbelttak

Hvor går man hen og finder ud af biografpremiere? Er der steder på nettet?
Det undrer mig at den ikke er annonceret i Randers

Simon

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-11-05 13:08

On Sun, 20 Nov 2005 12:21:54 +0100, "Mr. D"
> [...]

>Hvor går man hen og finder ud af biografpremiere? Er der steder på nettet?
>Det undrer mig at den ikke er annonceret i Randers

Den kommer op 25/11 i biffen. Den er først lige lagt op på
Biobooking.dk for palads i København i dag (den var der ikke i går
eftermiddags). Jeg tror ikke Nordisk Film rigtigt tror på filmen. De
har sat den op i et par små sale - sal 19 (50 pladser) om dagen og sal
16 (143 pladser) om aftenen! Så spørsgmålet er om den overhovedet
kommer op i Randers.

Peter

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-05 23:07

In article <p7p0o1p2dl5i6hpvfshdlutso5fi15frkv@4ax.com>,
nulldev@rongsted.dk says...

> [...]
> eftermiddags). Jeg tror ikke Nordisk Film rigtigt tror på filmen. De
> har sat den op i et par små sale - sal 19 (50 pladser) om dagen og sal

Gad vide om salene ikke er større i Cinemaxx.

> Så spørsgmålet er om den overhovedet kommer op i Randers.

Det er en ond verden.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-11-05 02:19

On Sun, 20 Nov 2005 23:06:33 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>Gad vide om salene ikke er større i Cinemaxx.

Den er ikke i forsalg hos Cinemaxx, København endnu, så det ved jeg
ikke. Jeg bryder mig iøvrigt heller ikke om den biograf (ikke fordi
Palads er meget bedre, men den ligger bedre for mig).

Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-11-05 12:44

Mr. D wrote:

> Dobbelttak

Jeg ved ikke lige hvad der gik galt der

> Hvor går man hen og finder ud af biografpremiere?

Måske her: http://www.byenkalder.dk/default.asp?sct=1

Den viser dog kun 1 biograf i Randers, jeg ved ikke om der skulle være
andre. Serenity er ikke på plakaten i den der vises på siden.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann