Gemme som JPG i Explorer
Fra : Thomas

Dato : 05-11-05 13:13

Hejsa

Jeg gemmer tit billeder fra nettet på min harddisk... Men nogen
gange, hvis jeg f.eks. har gemt en god stak billeder, så kan jeg
pludselig kun gemme dem som .BMP filer, selvom det er .JPG
filer der ligger på hjemmesiden...

Hvad gør man så? Jeg har prøvet at slette de midlertidige internetfiler,
men det hjælper ikke... Hvad kan jeg gøre??

Mvh. Thomas.

Ps. jeg bruger MS IE 6.0

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-11-05 13:20

Den 05-11-05 13.13 skrev Thomas følgende:

> Hvad gør man så? Jeg har prøvet at slette de midlertidige internetfiler,
> men det hjælper ikke... Hvad kan jeg gøre??

Har du prøvet at genstarte IE og evt. også Windows? Jeg har enkelte
gange været ude for, at det har været nødvendigt efter at have slettet
de midlertidige internetfiler.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 05-11-05 14:12

Kim Ludvigsen skrev:

> Har du prøvet at genstarte IE og evt. også Windows? Jeg har enkelte
> gange været ude for, at det har været nødvendigt efter at have slettet
> de midlertidige internetfiler.

Og for at eliminere problemet helt, så hjælper
det oftest at sætte MIF til 20 - 40 MB.

--
Lars Fragstrup
Vindmøllevingevaskemaskine

Fra : csm

Dato : 07-11-05 14:35

MIF ?

Fra : Benny Nissen

Dato : 07-11-05 14:57

csm wrote:
> MIF ?

Stod i forrige svar: "Midlertidige Internet Filer".

--
Benny Nissen

Fra : csm

Dato : 08-11-05 14:55