nokia6230i+pc suite
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 05-11-05 11:54

hey. jeg har en nokia 6230i som jeg har tilsluttet min pc via bluetoocht.
men den vil ikke overføre musik til min tlf. der bruger jeg musik studiet.
og den gider heller ikke ligger billeder over. og det er mp3 og jpg
billeder. der står nederst i pc suite at nokia6230i er tilsluttet via
bluetooht. og min tlf. har 14 mb ledig og mit mmc kort har 20 mb ledig.
hvorfor gider den ikke at overflytte tingene. jeg kan godt sende sms via min
pc og igennem min tlf. mit pc suiter er version 6.6.18 som er det nyeste. og
min tlf. version er nokia 6230i v. 03.40 dato 23-05-05

hilsen kim

Fra : Thomas Andersen

Dato : 05-11-05 15:11

Når du får forbindelse , trykkker du så "Afvis" på telefonen ?
Trykker du "Accepter", vælger du blot at bruge telefonens hukommelseskort
(Og altså ikke telefonen)
Mange laver denne fejl.

Thomas