MS Windows
briani 27239
fjerne Windows sikkerhedscenter-advarsel?
Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 05-11-05 09:23

hej,

Jeg bruger WinXP SP2 og har derfor fået 'forærende' Windows
sikkerhedscenteret med overvågning af virusscanner, firewall og automatisk
opdateringer. Jeg har har slået aoutomatisk opdatering fra og så får jeg ved
hver opstart den irreterende advarsel om at min computer er i fare. Kan jeg
enten slå denne advarsel fra, eller helt fjerne sikkerhedscentret?

vh
Erik

Fra : kk

Dato : 05-11-05 09:34

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:436c6bec$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Kan jeg enten slå denne advarsel fra, eller helt fjerne sikkerhedscentret?

Hvorfor ikkke blot justere den således at den informerer om opdateringer,
men der ud over ikke foretager sig videre?

mvh
kk

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 05-11-05 09:52

selvfølgelig - god idé. tak.

vh
Erik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-11-05 09:49

http://groups.google.dk/group/dk.edb.sikkerhed/browse_frm/thread/4921baf4602738da/da56860c632de5de?hl=da#da56860c632de5de

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-11-05 09:51

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> wrote:

> [...]
>hver opstart den irreterende advarsel om at min computer er i fare. Kan jeg
>enten slå denne advarsel fra, eller helt fjerne sikkerhedscentret?

Hvis du åbner Sikkerhedcenter ser du i venstre kolonne et punkt 'Skift
måden, som sikkerhedscenteret.....'

Resten burde give sig selv

<mlr>

Fra : Denn!s H

Dato : 05-11-05 09:56

> [...]
> Kan jeg enten slå denne advarsel fra, eller helt fjerne sikkerhedscentret?

I Kontrolpanelet vælger du Sikkerhedscenter
Til venstre er der et link til "Skift måden, som sikkerhedscenteret giver
mig besked"

--

vh
Denn!s H