MS Windows
briani 27239
NERO 7
Fra : Gnyffe

Dato : 05-11-05 07:49

Har lige hentet deres demo 7.0.1.2 og købt et licensnummer.

Problemet er et den ikke giver mig mulighed for at vælge 'Nero Smart Start'
i det vindue som lukker op når jeg indsætter en tom CD / DVD i mit drev. Min
gamle 6.6.x.x havde ikke det problem.
Når jeg kigger i opsætningen af nero 7 er denne mulighed grå, og kan ikke
vælges.

Andre med samme problem ?

mvh Gorm

Fra : heltfin

Dato : 05-11-05 08:07

"Gnyffe" skrev d. 05-11-05 07:49 dette indlæg :
> [...]
>
> Andre med samme problem ?
>
> mvh Gorm
>
> Du skal prøve at afinstallere den + den gamle nero inden
installationen først ,derefter installere på ny,jeg har ingen problemer
hej

http://www.kandu.dk/

Fra : Gnyffe

Dato : 05-11-05 21:38

heltfin wrote:

> installationen først ,derefter installere på ny,jeg har ingen
> problemer hej

Har nu installeret den på min bærbare fra firmaet, samme fejl.
Har nu installeret den på min søns PC, samme fejl.
Har også installeret den på min test PC, samme fejl.

Har sågar også afinstalleret den, og fjernet ALT i reg.basen ang. Nero, og
så installeret den igen, samme fejl.

Så det MÅ være andre med samme problem. ??

Godt at man har Ghost, så jeg kan spole min gamle opsætning tilbage.