Sonofon ubetinget viderestilling virker ik~
Fra : Leif Neland

Dato : 04-11-05 22:24

Har Sonofon.
Skal til udlandet, men vil ikke modtage opkald.

Prøver fra menu at sige "Viderestil alle taleopkald"
Eller
*21*telefonsvarer nummer#
Telefonen nægter, "Anmodning ikke udført".

Hvad er der galt?

Leif

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-11-05 23:45

Den 04 nov 2005 skrev Leif Neland i dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> Eller
> *21*telefonsvarer nummer#
> Telefonen nægter, "Anmodning ikke udført".

Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
abonnement? Koster ekstra

http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml

Lars Klintholm

Fra : Fischer

Dato : 05-11-05 07:22

> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
> abonnement? Koster ekstra

Det er vel da løgn!?

> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml

Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for dette -
man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.

*Fischer

Fra : Joke

Dato : 05-11-05 16:05

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel da løgn!?

> Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for dette -
> man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
> Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.

Det er en service f.eks. ligesom på fastnet telefoni der koster det også at
få banke på, vidrestilling osv.

Der er jo ingen der tvinger dig til at vidrestille alle opkald, solvom du er
i udlandet.

Selv har jeg løsningen der hedder sonoduo, 2 kort på samme nummer, den ene
telefon er en nokia communicator 9110 som jeg skriver sms fra den anden er
en siemens s55 som jeg har i lommen.

Da jeg ønsker at modtage alle opkald på ekstra fonen har jeg ubetinget
vidrestilling på mit abb. (vidre stilling til kort 2 er gratis) fordelen er
så at når jeg er i udlandet laver jeg den ubetingede vidrestilling til min
telefonsvarer og med tager så ekstrakortet på ferien hvilket betyder at jeg
kun får smser fra dem jeg har givet dette ekstra nummer.

PS. besvim ikke over prisen for at få ekstrakortet den koster 350 kroner (en
gang for alle).

Være syntes jeg de 10 øre pr. beskedrapport man ønsker at får koster.

Hilsen

Johnny

Fra : Fischer

Dato : 05-11-05 17:13

> Det er en service f.eks. ligesom på fastnet telefoni der
> koster det også at få banke på, vidrestilling osv.

Jow, jow.
Men det er jo en service der så vidt jeg ved altid har været gratis, og i
øvrigt er gratis hos alle andre operatører jeg kender (måske M1 undtaget?).

*Fischer

Fra : Joke

Dato : 05-11-05 19:57

> Jow, jow.
> Men det er jo en service der så vidt jeg ved altid har været gratis, og i
> øvrigt er gratis hos alle andre operatører jeg kender (måske M1
> undtaget?).

ja noget koster det ene sted noget det andet sted nogen steder er noget
fratis hvor det koster andre steder tilgengæld går det så ud over noget
andet.

Hilsen

Johnny

Fra : Leif Neland

Dato : 05-11-05 13:40

Fischer wrote:

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Der er bestilt portering til CBB...

Leif

Fra : Joke

Dato : 05-11-05 19:58

"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Der er bestilt portering til CBB...

Velkommen til Sonofons CBB kan man så sige :)

Fra : Leif Neland

Dato : 05-11-05 23:35

Joke wrote:
> "Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen til Sonofons CBB kan man så sige :)

CBB tager ihvertfald ikke ekstra for det.

Leif

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-11-05 19:17

In article <HjQaf.280$Tw7.108@news.get2net.dk>, Leif Neland wrote:
> [...]
> Eller
> *21*telefonsvarer nummer#
> Telefonen nægter, "Anmodning ikke udført".

Den gratis version hedder: "annuler alle omstillinger".