Jamen, man brænder da vantro
Fra : Peter HansenDK

Dato : 04-11-05 18:05

Det er ikke kun når de vantro havner i Helvede, at de brænder.
De kan også møde deres retfærdige straf her på jorden.

Handicappet kvinde overhældt med benzin og stukket i brand under
optøjer i Paris' forstæder. (...) Passagererne flygtede ud af bussen,
men den handicappede kvinde var ikke hurtig nok, og en ung mand
overhældte hende med benzin, inden andre kastede en tændt fakkel ind
i bussen. Hun overlevede med alvorlige forbrændinger, oplyste
anklagemyndigheden fredag.
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=399516/

Peter

Fra : Tim

Dato : 04-11-05 18:15

"Peter HansenDK" <peterhansendk@tidni.com> wrote in message
[...]

--------

For ind i helvede da... hvornår fatter halalhippierne hvad der er ved at ske
omkring os???

Tim

Fra : Henri Gath

Dato : 04-11-05 19:28

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For ind i helvede da... hvornår fatter halalhippierne hvad der er ved at
> ske omkring os???

Det fatter de først, når de står til offentlig piskning eller amputation på
torvet.......når deres venner har overtaget magten

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-11-05 22:31

"Henri Gath" skrev i en meddelelse

> Det fatter de først, når de står til offentlig piskning eller >amputation

> torvet.......når deres venner har overtaget magten

Det fattes først folk når gaderne genlyder af støvle tramp
fra nogle underlige mænd med brune skjorter og en lidt komisk sort skrårem
,så har vi også de tosser at slås med
Historien gentager sig !!!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 04-11-05 22:38

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436bd2a6$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>>

> Det fattes først folk når gaderne genlyder af støvle tramp
> fra nogle underlige mænd med brune skjorter og en lidt komisk sort skrårem

Vidste ikke at dine muslimske venner gik med sådan beklædning?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-11-05 22:46

"Henri Gath" skrev i en meddelelse

> Vidste ikke at dine muslimske venner gik med sådan >beklædning?

du er ikke lige frem den skarpeste kniv i skuffen
jeg er Ateist
http://da.wikipedia.org/wiki/Ateist

Fra : Henri Gath

Dato : 04-11-05 22:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436bd626$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> du er ikke lige frem den skarpeste kniv i skuffen
> jeg er Ateist
> http://da.wikipedia.org/wiki/Ateist

For det første: Din signatur er for lang.....se at få denn rettet eller der
ryger en klage afsted......for det andet: Rejs dog til Paris og hjælp dine
venner med at etablere en muslimsk kommune i Paris

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-11-05 23:12

"Henri Gath" skrev i en meddelelse

> For det første: Din signatur er for lang.....se at få denn >rettet eller
der
> ryger en klage afsted......

du kan klage alt det du vil ....

>for det andet: Rejs dog til Paris og hjælp dine
> venner med at etablere en muslimsk kommune i Paris

jeg havde ikke i min vildste fantasi forestillet mig at du
var så dum at du ikke kunne se den dybere menning med mit indlæg

du er og bliver et fjols
EOD

Fra : Tim

Dato : 04-11-05 23:30

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> der
>
> du kan klage alt det du vil ....

> jeg havde ikke i min vildste fantasi forestillet mig at du
> var så dum at du ikke kunne se den dybere menning med mit indlæg

Der er ingen dybere mening med dit indlæg... faktisk ingen mening
overhovedet.

Tim

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-11-05 23:49

"Tim" skrev i en meddelelse

> Der er ingen dybere mening med dit indlæg... faktisk >ingen mening
> overhovedet.

fordi du ikke kan se den ,betyder jo ikke, at den ikke er der

Fra : Tim

Dato : 05-11-05 00:23

> fordi du ikke kan se den ,betyder jo ikke, at den ikke er der

Den er der bare ikke. Det har ikke noget med at se eller ikke se den at
gøre.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 05-11-05 00:29

On Fri, 4 Nov 2005 23:49:21 +0100, "Michael Meidahl Jensen"

>fordi du ikke kan se den ,betyder jo ikke, at den ikke er der

Nu må du ikke være for hård ved netop de to, de har det såmænd svært
nok i forvejen.

Regards Croc®

Fra : Henri Gath

Dato : 05-11-05 00:33

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må du ikke være for hård ved netop de to, de har det såmænd svært
> nok i forvejen.

Rejs du til Paris og kæmp med dine muslimske brødre...

Fra : Allan Riise

Dato : 05-11-05 11:00

Henri Gath wrote:
> [...]
> meddelelse news:436bd626$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> For det første: Din signatur er for lang.....se at få denn rettet

Hans sig. er *ikke* for lang, dit naive fjols, så klag du bare, og bliv
endnu mere til grin end du er i forvejen.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : T.Liljeberg

Dato : 05-11-05 14:39

On Sat, 5 Nov 2005 10:59:46 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
<Ari06@pc.dk> wrote:

>Hans sig. er *ikke* for lang, dit naive fjols,

Jeg tæller 16 linier. Er det ikke længere end normen?

Fra : Allan Riise

Dato : 05-11-05 16:52

T.Liljeberg wrote:

> Jeg tæller 16 linier. Er det ikke længere end normen?

Fordi siggen kom med flere gange, men hans sig. når den ellers bliver postet
én gang, og kun én gang, er indenfor det tilladte.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 05-11-05 17:05

"Allan" == Allan Riise <Ari06@pc.dk> writes:

> Fordi siggen kom med flere gange, men hans sig. når den ellers
> bliver postet én gang, og kun én gang, er indenfor det tilladte.

Så når jeg bliver taget med 150 km/t på hovedgaden i Langå har jeg
heller ikke gjort noget forkert?

"Jamen Hr. Betjent, jeg kom jeg bare til at køre 50 km/t 3 gange!"

Desuden er hver enkelt signatur på 5 linjer, så allerede der er der
et problem.

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Tim

Dato : 05-11-05 17:58

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Så når jeg bliver taget med 150 km/t på hovedgaden i Langå har jeg
> heller ikke gjort noget forkert?
>
> "Jamen Hr. Betjent, jeg kom jeg bare til at køre 50 km/t 3 gange!"

lol

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 05-11-05 18:53

Tim wrote:
> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> lol
>
> Tim

Tør savlen væk fra hagen, det ser lidet intelligent ud.

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 02:11

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Tør savlen væk fra hagen, det ser lidet intelligent ud.

Jeg griner kun ad dig hver gang du dummer dig... hvis det er for ofte, så
lad være med at dumme dig så tit... her skete det i øvrigt igen )))

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 05-11-05 18:53

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> [...]
>
> "Jamen Hr. Betjent, jeg kom jeg bare til at køre 50 km/t 3 gange!"
>
> Desuden er hver enkelt signatur på 5 linjer, så allerede der er der

Du vrøvler, er vi enig om at en sig. starter med 2 - efterfulgt af et
mellemrum?

Var det tydeligt at se at det var den samme sig. som blev gentaget flere
gange?

Ellers må du/i tage turen forbi optikeren.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 05-11-05 19:49

> Du vrøvler, er vi enig om at en sig. starter med 2 - efterfulgt af
> et mellemrum?

Ja, hvorefter der iøvrigt kan komme fire linjer bestående af 2 - og
et mellemrum, uden at det bliver til en ny signatur.

> Var det tydeligt at se at det var den samme sig. som blev gentaget
> flere gange?

Med din argumentation må du så også mene at 3 gang 50 km/t er i orden
i dit nærområde.

> Ellers må du/i tage turen forbi optikeren.

Nej. Det er dig der bliver nødt til at indse at bare fordi folk efter
al sandsynlighed har dummet sig, så er det ikke ensbetydende med at
det de har gjort er korrekt.

Jo før du når dertil, jo bedre.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-11-05 20:02

"Anders Wegge Jakobsen" skrev i en meddelelse

> Nej. Det er dig der bliver nødt til at indse at bare fordi >folk efter
> al sandsynlighed har dummet sig, så er det ikke ensbetydende med at
> det de har gjort er korrekt.
>
> Jo før du når dertil, jo bedre.

det var vel tydeligt for en hver at der var gået et eller andet galt med 3 x
Signatur lige efter hinanden !
at du så vælger at begynde at trække langhalm i det
kalder jeg at dumme sig

Fra : Jim

Dato : 05-11-05 20:14

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436d0158$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> det var vel tydeligt for en hver at der var gået et eller andet galt med 3
> Signatur lige efter hinanden !
> at du så vælger at begynde at trække langhalm i det
> kalder jeg at dumme sig

"Trække langhalm"?
Så kan jeg da se, at du ikke er landmand eller i familie med en.
Men du må da have mange søskende, for du kan da umuligt være så dum alene.
Det hedder "at tærske langhalm".

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-11-05 20:42

"Jim" skrev i en meddelelse

> Det hedder "at tærske langhalm".

Du går i små sko , du fattede vel udemærket hvad det var jeg mente
nu mangler vi bare at du også kommentere mine stave fejl
så har du vist dit sande jeg

Fra : Egon Stich

Dato : 05-11-05 22:24

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436d0a94$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du går i små sko , du fattede vel udemærket hvad det var jeg mente
> nu mangler vi bare at du også kommentere mine stave fejl
> [...]

Det skrives "udmærket".

MVH
Egon

Fra : T.Liljeberg

Dato : 05-11-05 23:26

Og "stavefejl" er et ord.

Fra : Croc®

Dato : 05-11-05 23:47

On Sat, 05 Nov 2005 14:25:31 -0800, T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>Og "stavefejl" er et ord.

Der mangler r i kommenterer.

Regards Croc®

p.s. der er ingen der mener noget ondt Michael. :)

Fra : GB

Dato : 05-11-05 23:56

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> wrote in

> Og "stavefejl" er et ord.

Og så hedder det "kommenterer", ikke "kommentere".

GB

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 02:14

> Du går i små sko , du fattede vel udemærket hvad det var jeg mente
> nu mangler vi bare at du også kommentere mine stave fejl
> så har du vist dit sande jeg

Lær nu at udtrykke dig fornuftigt, før du prøver at lære andre det.

Tim

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-11-05 20:47

"Jim" skrev i en meddelelse

> Det hedder "at tærske langhalm".

åbenbart er jeg ikke så dum alene
Trækker langhalm
http://www.google.dk/search?hl=da&q=tr%C3%A6kke+langhalm+&btnG=S%C3%B8g&meta
=cr%3DcountryDK

Fra : Jim

Dato : 05-11-05 20:55

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436d0bc2$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> åbenbart er jeg ikke så dum alene
> Trækker langhalm
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=tr%C3%A6kke+langhalm+&btnG=S%C3%B8g&meta
> =cr%3DcountryDK

Nej, du er bare 1 blandt 920, som anvender det forkerte udtryk.

Og jeg er så 1 ud af 2321, som anvender det korrekte udtryk. ;0)
http://www.google.dk/search?hl=da&q=t%C3%A6rske+langhalm&meta=

J.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-11-05 21:08

"Jim" skrev i en meddelelse

> Og jeg er så 1 ud af 2321, som anvender det korrekte >udtryk. ;0)

Damm

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 02:16

> Damm

Mener du "damn", eller er det ikke det engelske ord du bruger?

Tim

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 02:15

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> åbenbart er jeg ikke så dum alene

Det skulle også undre. Desuden starter man altid en sætning med et stort
bogstav.

Tim

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-11-05 12:07

"Tim" skrev i en meddelelse

> Det skulle også undre. Desuden starter man altid en >sætning med et stort
> bogstav.

Tak for i aften !, jeg besøger ikke denne gruppe igen

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 12:23

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Tak for i aften !, jeg besøger ikke denne gruppe igen

Så lykkedes det atter for en lille persongruppe herinde, at få fjernet en
person der ellers ønskede en sober debat.
Kedeligt..

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 13:23

> Så lykkedes det atter for en lille persongruppe herinde, at få fjernet en
> person der ellers ønskede en sober debat.
> Kedeligt..

Luk nu din dobbeltmoralske møgspreder. Du er sgu' selv een af de værste, så
dit indlæg her vækker højst opkastningsfornemmelser.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 13:27

Tim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Luk nu din dobbeltmoralske møgspreder. Du er sgu' selv een af de
> værste, så dit indlæg her vækker højst opkastningsfornemmelser.

1.) Du bestemmer ikke en dyt, din lille skidespræller!

2.) Jeg sidder sågu ikke og nedrakker nye debattører.

3.) Jeg giver til gengæld tilbage med samme mønt, overfor de der ikke vil
debatten.

4.) Køb dig en ørlepose, du får brug for den i den nærmeste fremtid.

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 23:15

> 1.) Du bestemmer ikke en dyt, din lille skidespræller!

Ork jo

> 2.) Jeg sidder sågu ikke og nedrakker nye debattører.

Kun de gamle?

> 3.) Jeg giver til gengæld tilbage med samme mønt, overfor de der ikke vil
> debatten.

Nej du gør ej, det er du slet ikke i stand til

> 4.) Køb dig en ørlepose, du får brug for den i den nærmeste fremtid.

Når jeg læser din indlæg, kunne der sagtens blive brug for den, din
dobbeltmoralske stodder.

Tim

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 06-11-05 19:13

> Så lykkedes det atter for en lille persongruppe herinde, at få
> fjernet en person der ellers ønskede en sober debat. Kedeligt..

Det var måske ikke lige dig jeg havde forventet den slags moraliseren
fra. Men du er måske af den mening at man kun skjal være sober overfor
dem man er enig med, mens Kim Larsens mund er for flink til
modstanderne?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 21:02

> [...]
> fra. Men du er måske af den mening at man kun skjal være sober overfor
> dem man er enig med, mens Kim Larsens mund er for flink til

Du vrøvler.
Jeg skriver til de faste abb. som de selv skriver til Jeg eller generelt
herinde i gruppen.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 06-11-05 21:09

"Allan" == Allan Riise <Ari06@pc.dk> writes:

> Du vrøvler. Jeg skriver til de faste abb. som de selv skriver til
> Jeg eller generelt herinde i gruppen.

Det er ikke min opfattelse. Det er da tænkeligt at du ikke selv
indser det, men det kan jeg jo ikke gøre noget ved.

Hvis du en dag kommer til at kede dig, kunne du gå dine egne indlæg
igennem ved hjælp af Google. Hvis du er villig til at lære et nyt
nummer, kunne det nok endda give dig en selvindsigt du kunne bruge
andre steder.

Men det bestemmer du naturligvis selv.

Fra : N/A

Dato : 06-11-05 21:41

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 21:41

> [...]
> igennem ved hjælp af Google. Hvis du er villig til at lære et nyt
> nummer, kunne det nok endda give dig en selvindsigt du kunne bruge

Jeg ved skam udemærket hvad jeg har skrevet, og hvad jeg ikke har skrevet.

Visse debattører får med kniven, da det er hvad de gør ved andre herinde, og
det er deres eneste måde at kunne argumentere på.
Jeg vil gerne skrive hvem det er.
G.B. Tim, Jim og især Henri Gath.

Alle fordi de ikke kun nedgør andre og jeg selv, men at de også går imod
familiemedlemmer der som mine, aldrig har været i N.G. så ser jeg det som
min ret, hver gang jeg har chancen til det, at give tilbage med samme mønt.

Jeg troede sådan set også at det er det som disse personer selv ønsker, for
de skriver jo hele tiden om at de der ikke vil debat og indordningen, de må
ha' med grovfilen.

Fra : Jim

Dato : 06-11-05 12:24

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436de376$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Tak for i aften !, jeg besøger ikke denne gruppe igen

Nu gør du det igen. Du starter en sætning med lille bogstav. ;0))))

Tak for dit besøg, men kom igen, når du kan yde lidt modstand.

Mvh. Jim.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 12:30

Jim wrote:
> [...]
>>
> Nu gør du det igen. Du starter en sætning med lille bogstav. ;0))))
>
> Tak for dit besøg, men kom igen, når du kan yde lidt modstand.

Hva´så Ratata?
Er du herinde for at få modstand, eller for at få andre input og gode
debatter?

Fra : Jim

Dato : 06-11-05 14:51

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hva´så Ratata?
> Er du herinde for at få modstand, eller for at få andre input og gode
> debatter?

Hvis du havde forventet at blive kløet bag ørerne, så tog du fejl..
To, som er enige i alt, kan ikke debattere.
Så tag nu hen i bonbonland og prut videre.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 16:43

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du havde forventet at blive kløet bag ørerne, så tog du fejl..

Kløet bag ørerne?

Du kender ej din plads Ratata, husk nu hvem der er køteren, og hvem der er
Herren.

> To, som er enige i alt, kan ikke debattere.

Hvem har også sagt man skal være enige i alt?
Ville det ikke være en start at lægge en rimelig sober tone, så man i det
hele taget kan få en debat?

> Så tag nu hen i bonbonland og prut videre.

Med tanke på navnet Ratata og hvordan den er afbilledet uden på poserne, så
ville jeg nok skrive lidt andet end lige den sætning.

Og den samme vits igen og igen, er altså fattigt:

F.eks. Har tyrkiske kvinder patter som "mågeklatter"?
Eller...
Det er da godt at du ikke har så langt til "Lossepladsen", jeg mener, din
kone skal vel være et eller andet sted når i bliver skilt?!

Fra : Jim

Dato : 06-11-05 17:16

> [...]
>
> Og den samme vits igen og igen, er altså fattigt:
>
> F.eks. Har tyrkiske kvinder patter som "mågeklatter"?

Nåda, du er måske ikke til rigtige kvinder med rigtige jader?

Men hvis hun skulle gå hen og miste sit job til en dansker en dag, så kan
hun jo altid få job i BonBonland, hvor hun kan fylde i poser.
Der skal bare luft i, og uden på posen står der 'tyrkerhjerner'.

Men det lader til, at du har en masse energi, og så kunne du måske bruge
lidt af din al for store fritid på at kigge på slikposer på samlebånd.
Jeg tror, de mangler nogen til at tælle dem.
Og om du sidder derhjemme og fylder Usenet med varm luft, eller om du sidder
over på fabrikken, det kan da være et fedt.

Til gengæld mangler vi så en at grine af herinde, når A.H.W. tager sine
pauser.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 17:29

Jim wrote:
> [...]
> kan hun jo altid få job i BonBonland, hvor hun kan fylde i poser.
> Der skal bare luft i, og uden på posen står der 'tyrkerhjerner'.

Det er lige langt nok at køre til arbejde for.

> Men det lader til, at du har en masse energi, og så kunne du måske
> bruge lidt af din al for store fritid på at kigge på slikposer på
> samlebånd.

Er skam udlært Dropskoger i Evers i 1982.

> Jeg tror, de mangler nogen til at tælle dem.

Ja, det anede mig at du intet vidste om produktionsudstyr.

> Og om du sidder derhjemme og fylder Usenet med varm luft, eller om du
> sidder over på fabrikken, det kan da være et fedt.

Varm luft?

Det er da ikke Jeg der sidder og vil have folk skudt, og krige startet!?

> Til gengæld mangler vi så en at grine af herinde, når A.H.W. tager
> sine pauser.

Så er det godt at jeres trekløver stadig er tilstede.

Fra : Tim

Dato : 06-11-05 02:13

> [...]
> gange?
>
> Ellers må du/i tage turen forbi optikeren.

.... og du gentager kraftedme successen ))

LOL... vent dog i det mindste en dag mellem dine dummerter )

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-11-05 01:11

Michael Meidahl Jensen wrote:

> du er ikke lige frem den skarpeste kniv i skuffen
> jeg er Ateist

Derfor kan du vel godt have nogen muhamedanske venner?

Fra : Jim

Dato : 04-11-05 22:48

> [...]
>>

> Det fattes først folk når gaderne genlyder af støvle tramp
> fra nogle underlige mænd med brune skjorter og en lidt komisk sort skrårem

Tænker du på denne type af individer?
http://norskisraelsenter.no/nor/mufti.php
http://www.dr.dk/p1/p1debat/debat.asp?action=showcommentuser&id=6503
http://www.srpska-mreza.com/bookstore/handschar/handschar.htm
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html
http://www.israel-info.dk/flora/flora.asp?page=5204
http://vierforisrael.abcblogg.no/141005095456_fra_nazist_til_palestinsk_terror.html
http://radiobergen.org/artikler/hamas.html

J.

Fra : Christian

Dato : 05-11-05 13:15

> [...]
>>

> Det fattes først folk når gaderne genlyder af støvle tramp
> fra nogle underlige mænd med brune skjorter og en lidt komisk sort skrårem

ja

http://en.wikipedia.org/wiki/13th_Waffen_Mountain_Division_of_the_SS_Handschar_(1st_Croatian)

med SS fez...

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-11-05 16:42

> [...]
> >

> Det fattes først folk når gaderne genlyder af støvle tramp
> fra nogle underlige mænd med brune skjorter og en lidt komisk sort skrårem

Hvis der er nogen der er skyld i at fascismen vender tilbage, så er det sgu
de her religiøse fanatikere der tror at de kan opføre sig som det passer
dem.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-11-05 18:44

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilbage, så er det sgu
> de her religiøse fanatikere der tror at de kan opføre sig

Om fascismen vender tilbage afhænger af hvad folk som fx dig
ønsker at indvirke på den kant.
Normale mennesker tager naturligvis afstand fra fascismen.

--
Arne H.Wilstrup

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-11-05 20:37

"Poul Nielsen" skrev i en meddelelse

> [...]
sgu
> de her religiøse fanatikere der tror at de kan opføre sig >som det passer

ja det er jo det jeg siger (men blev åbenbart misforstået )
tænk på at der her i danmark 400,000 Muslimer
og der er måske 400 opfattelser af hvad sand Islam er !
ud af dem er der måske nogle 1000 fanatikere ,der
er parat til at bruge terroren som argument
man kan jo ikke lægge 400,000 for had bare fordi
nogle få 1000 af dem er kule skøre ,det er ren næring til Nazismen
der er et gammelt kinesisk ordsprog der siger
" Man skal passe på når man slås med en løve ved fordøren ,at der ikke er en
Tiger på vej ind af bagdøren"

Jeg ser Nazismen (fazismen) som den største trussel og fare
i vores tid ,den ligger latent i os alle sammen og lure
den kan tage mange former , den behøves ikke nødvendigvis at komme
med hagekors og støvle tramp,måske den denne gang kommer i pæne habitter og
smarte biler !
og den for al Qaeda til at ligne en spejder lejer.

Fra : Jim

Dato : 05-11-05 20:58

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:436d0959$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> og
> smarte biler !
> og den for al Qaeda til at ligne en spejder lejer.

Hvis du ser nazismen og fascismen som den største trussel, så forstår jeg
ikke din holdning i forhold til muslimer.
Muslimer/muhamedanere er nutiden største fascister/nazister.
Og det hjælper ikke at fornægte det faktum.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-05 20:03

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> anklagemyndigheden fredag.
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=399516/
>
> For ind i helvede da... hvornår fatter halalhippierne hvad der er

HVIS DU TØR MØDE DE HIPPIFJOLSER MED
ET SAMMENHÆNGENDE LIVSFORSTÅELSE A LA GLISTRUPS
så måske de vil fatte at de er på gal kurs.

Hvis man sentimentalt hopper på at børnearbejde er skadeligt, så
forvirres kun. Afbøjende forsigtigpeterdebat flytter meget lidt.

Glistrup ser skolegangen for de fleste børn som et skadeligt redskab
til at holde dem tilbage i udvikling.Lad dem tjene penge - det lærer
de noget af.

Havde galningene i Paris gader vævet tæpper og dyrket hirse for deres
forældre i Algier, havde de været mere civiliserede og mindre dyriske

Om Frevert har fejret Hitlers fødselsdag som sexleg, i stil med den
britiske kronprinssøn, er bagatel der bør forbigås. Vi har for travlt
nu til andet end væsentlig debat.
(Men derfor kan man jo godt sympatisere med Louise som person, foruden
med hendes politik)

Fra : Jan Pedersen

Dato : 04-11-05 20:46

> [...]
>

> --------
>
> For ind i helvede da... hvornår fatter halalhippierne hvad der er ved at

I Århus er folk begyndt at få øjnene op på baggrund af begivenhederne i
Gellerup tilligere og nu for nyligt i Rosenhøj (Viby J.).

Fra : Egon Stich

Dato : 05-11-05 00:39

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:436b971d$0$157>
> For ind i helvede da... hvornår fatter halalhippierne hvad der er ved at
ske
> omkring os???
>
> Tim

For sent. Når een af dem selv bliver ramt.
Men intet nyt i det.
Ib Stetter fattede heller intet, før han selv blev slået ned på Strøget.
Først da vågnede han op.
Lidt

MVH
Egon

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-11-05 15:07

On 4 Nov 2005 09:05:29 -0800, "Peter HansenDK"
> [...]

>overhældte hende med benzin, inden andre kastede en tændt fakkel ind
>i bussen. Hun overlevede med alvorlige forbrændinger, oplyste

Nu har disse såkaldte uroligheder nået et omfang der gør at man ikke
længere kan tale om tilfældigheder.

At det sker så længe og voldsomt kan kun efterlade det indtryk at det
er organiseret.