Imac 20" 2.1Mhz
Fra : Finn Poulsen

Dato : 04-11-05 15:49

Hej
Jeg vil ha' sådan en!
Jeg bor lige i nærheden af Officeline og den "nye" butik på Gammel
Mønt. Applestore er selvfølgelig også en mulighed, men er det ikke kun
for folk der ikke bor i nærheden af en appleforhandler?
Spørgmålet er hvor står jeg bedst m.h.t. evt. reperationtid, ombytning
og andet vrøvl.
Det tiltaler mig, bare at kunne gå ned i butikken, hvis der er noget
galt med dyret, men det er måske ikke så besværligt i Applestore, når
det kommer til stykket.

Hvor ville I handle?-Hvis I altså lige havde 14000 til overs

vh
Finn

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-11-05 16:04

Hej Finn

Finn Poulsen wrote:
> [...]
> Mønt. Applestore er selvfølgelig også en mulighed, men er det ikke kun
> for folk der ikke bor i nærheden af en appleforhandler?

Nej, det er ligegyldigt, hvor du bor. Køber du hos AppleStore, bliver
det blot sendt til dig...

> Spørgmålet er hvor står jeg bedst m.h.t. evt. reperationtid, ombytning
> og andet vrøvl.

Der burde ingen forskel være. - Jeg har ihvertfald aldrig bemærket noget
i den retning.

> Det tiltaler mig, bare at kunne gå ned i butikken, hvis der er noget
> galt med dyret, men det er måske ikke så besværligt i Applestore, når
> det kommer til stykket.

Jeg foretrækker også klart at kunne gå ned og brokke mig
ansigt-til-ansigt over for en sælger.

> Hvor ville I handle?-Hvis I altså lige havde 14000 til overs

Jeg foretrækker klart OfficeLine. Jeg har altid i al den tid, firmaet
har eksisteret fået en førsteklasses behandling her i Århus. - Kort
sagt, jeg har _aldrig_ haft noget at klage over de 2-3 gange, jeg har
haft brug for at 'brokke' mig over en vare - tværtimod! Så efter min
mening kan du trygt handle hos dem.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Finn Poulsen

Dato : 04-11-05 23:40

> [...]
> sagt, jeg har _aldrig_ haft noget at klage over de 2-3 gange, jeg har
> haft brug for at 'brokke' mig over en vare - tværtimod! Så efter min

Så tror jeg at jeg vil futte derned
Macworld har forøvrigt lige lagt en test af beggen de nye modeller ( 1.9
og 2.1 Mhz) ud på deres side.

http://www.macworld.com/2005/11/reviews/imacg5rev/index.php

vh

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 05-11-05 12:12

Finn Poulsen <finnpoulsen@nospam.dk> wrote:
> [...]
> det kommer til stykket.
>
> Hvor ville I handle?-Hvis I altså lige havde 14000 til overs

Jeg kan anbefale Apple Center Gammel Mønt, også kaldet Humac. Evt.
reparationer går ret hurtigt. De kan også henvise til kvalificeret
support, hvis du har brug for hjælp med programmerne.