ID i 3310
Fra : Argh

Dato : 04-11-05 10:57

Hejsa
Jeg har søreme købt en Nokia 3310 til min datter. Der er mange på skolen der
har en 3310, er det derfor ikke muligt at indtaste telefonens ejermand i
telefonen? Er der virkelig ikke et menupunkt der hedder "ejer" og hvor man
kan indtaste navn og adresse etc??

Hilsen
AA

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 04-11-05 11:19

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 04-11-05 11:34

Du kan evt. lave et logo til displayet, hvor du skriver datteren navn - det
var en mulighed.

/F

Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-11-05 12:20

> Du kan evt. lave et logo til displayet, hvor du skriver datteren navn -
> det var en mulighed.

Det nemmeste er vist at omdøbe en af profilerne (Normal, Bil, Ude, Lydløs
osv.) til hendes navn og så anvende den. Så står det i displayet.
Det er ikke alle der kan omdøbes, men en af dem kan ihvertfald.

--
Hilsen Jakob

Fra : Leif Neland

Dato : 04-11-05 13:01

Argh wrote:
> [...]
> telefonens ejermand i telefonen? Er der virkelig ikke et menupunkt
> der hedder "ejer" og hvor man kan indtaste navn og adresse etc??

Det er blot dumt, at man ikke kan få en opstartstekst FØR man har tastet
pinkoden.

Der ligger 2 ens telefoner, der begge skriver "Indtast pinkode". Hvilken er
din?

Man risikerer let at skulle have fat i puk-koden...

Leif