Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70
Fra : Peter Hansen

Dato : 04-11-05 07:56

Hej til gruppen
Noger der ved, om jeg kan opgradere mit firmware på mit D70, så det kommer
til ligne firmwaren i D70S.

Spørgsmål 2, i så fald at det kan lade sig gøre, hvordan opgraderer jeg så
?.

På forhånd tak til en velfunggerende gruppe
Peter Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 08:47

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?.
>
> På forhånd tak til en velfunggerende gruppe

Nikon.dk - service:
http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=13907&p_created=1115374675&p_sid=Apc2iJTh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD03NDYmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3BhZ2U9Mg**&p_li=&p_topview=1

Her finder du filerne og vejledning.
Gert

Fra : Peter Hansen

Dato : 04-11-05 10:08

Tak for svaret Gert.
Nu er mit kamera opdateret og det var egentlig let at håndtere.
Hilsen
Peter

Fra : Frandsen

Dato : 04-11-05 10:14

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej til gruppen
> Noger der ved, om jeg kan opgradere mit firmware på mit D70, så det kommer
> til ligne firmwaren i D70S.

Der er i hvert fald kommet en firmware opgradering til D70. Hvor meget den
kommer til at ligne D70S ved jeg ikke, da jeg har D70'eren, men det skulle
efter sigende være tæt på, men man bør opdatere under alle omstændigheder.

> Spørgsmål 2, i så fald at det kan lade sig gøre, hvordan opgraderer jeg så
> ?.

Jeg brugte mit flashcard til opgraderingen. Opgraderingen består af to
filer, som én ad gangen lægges i roden på flashcardet, og så vælger man at
opgradere fra menuen i kameraet. Det var kort fortalt. Der burde være en
vejledning, der hvor du finder opdateringen.