MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Temporary folder
Fra : news.tele2.dk

Dato : 03-11-05 21:33

Har det problem, at jeg skal installere et program, men hver gang melder
programmet der er for lidt plads i Temporary folder. Har kørt diskoprydning
uden held, så jeg forstår ikke rigtig denne meddelse. Hvordan kommer jeg
videre ?

Finn

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-11-05 22:24

Hej news.tele2.dk, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> melder programmet der er for lidt plads i Temporary folder. Har
> kørt diskoprydning uden held, så jeg forstår ikke rigtig denne

Hvis det er Windows' eget diskoprydningsprogram, kan du lige så godt
vifte med en tryllestav fra nærmeste spøg & skæmt-forretning. Det gør
praktisk talt intet.

Har du taget en kigger i din anvendte temp-folder, typisk
\Documents and Settings\Rudi\Lokale indstillinger\Temp\
(hvor "Rudi" erstattes med dit eget brugernavn)?

Og hvis der ligger noget, så prøvet at slette det, forstås.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm