Opdrag skrankepaverne. Jura er ikke nok
Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-05 20:31

I efterårsferien havde jeg besøg af en jyde, der ville se den ældre
del af Politimuseet.
Vi kom ½ time før lukketid og fik at vide at kun den nye del kunne
ses, fordi der havde været så få gæster, så nu var de begyndt at låse
af og gad ikke låse op igen.

Vi gik på Cafe Sebastopol i stedet for - berømthedernes kafe på Sct
Hans torv, men da ferien var forbi og jeg var tændt på min klagesport,
så mailede jeg museumschefenog blev ringet op og bad om skriftlig
undskyldnig.
Det havde han ikke lyst til, så jeg gav ham (saglig, velrettet,
injurierende) skideballe om typiske offenlite ansattes utrolige
dovenskab, og fjolset levede op til min selvopfyldende profeti og HAN
SMED RØRET PÅ!!!

Jeg sendte ny mail og bad om overordnedes mailadresse og har nu fået
ydmyg, krybende undsky ldende brev, og har givet korrupte untermensch
en lærestreg. Supermand triumferer igen. Altså Glistrups ånd

JEg hører gerne om hvordan sådan skandale kan ENDNU BEDRE bruges til
at mindske skrankepavers skadelighed. Det juridiske system er helt
utilstrækkeligt, hvis viskal rette op på den syge skude.

No big deal, men lidt har også ret. Princi-pip ville min knap så
flueknemmende far have sagt.