Foredrag v. Lene Vestergaard Hau
Fra : Malthe Sunesen

Dato : 03-11-05 19:35

Hej gruppe!

Mit gymnasium, Rosborg Amtsgymnasium, har den ære af at kunne
præsentere det første officielle foredrag på dansk jord efter Lene
Vestergaard Haus succes med at stoppe lyset. Dette sker på mandag fra
kl. 19.00 til 21.00. Programmet kan ses på www.rosborg-gym.dk. Der er
gratis entré.

Malthe Sunesen

P.S. Da jeg var i tvivl om dette var et opslag eller ej vurderede jeg
efter at det strengt taget omhandler et videnskabeligt emne. Jeg håber
ikke at have fejlpostet (for alvorligt)

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 03-11-05 19:44

Per Andreasen skrev:

> Hvor i landet ligger Rosborg Amtsgymnasium?

I Vejle. Den fejl tager jeg på min kappe. Undskyld.

Malthe Sunesen

Fra : Max

Dato : 03-11-05 20:05

Hej Malthe

> Hvor i landet ligger Rosborg Amtsgymnasium?

>I Vejle. Den fejl tager jeg på min kappe. Undskyld.

Ikke en fejl fra din side, adressen fremgår jo tydeligt af
den link du har sat ind.

Mvh Max