k750i hvor mange sms'er?
Fra : jce

Dato : 03-11-05 18:13

Hvor mange SMS'er kan den ha sammenlagt i Indbakke og afsendte beskeder?
blev træt af at tælle.. og kan ikke finde manualen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-11-05 18:43

on 03-11-2005, jce supposed :
> Hvor mange SMS'er kan den ha sammenlagt i Indbakke og afsendte beskeder? blev
> træt af at tælle.. og kan ikke finde manualen

På K700 kan man gå ind i "filhåndteringen", klikke mere og vælge
"hukommelses status". Derinde er der et punkt der hedder "Meddelelser"
hvor der står hvor mange du har liggende og hvad de fylder.

Mon ikke man kan noget lign. på K750 ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-11-05 00:36

Henrik Stidsen skrev:

> [...]
> "hukommelses status". Derinde er der et punkt der hedder "Meddelelser"
> hvor der står hvor mange du har liggende og hvad de fylder.

Kan man på W800 - men man kan ikke øge mængden af meddelelser man kan ha
plads til - og dét er egentlig ikke så mange.
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-11-05 03:44

Hans Paulin (6310) explained :
> men man kan ikke øge mængden af meddelelser man kan ha plads til - og dét er
> egentlig ikke så mange.

Nej det er pænt træls at SE stadig tror det er smart at fastsætte et
antal beskeder der er plads til istedet for blot at lade den bruge løs
af den rigelige mængde hukommelse der er i telefonen.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-11-05 00:55

Henrik Stidsen skrev:

> det er pænt træls at SE stadig tror det er smart at fastsætte et
> antal beskeder der er plads til istedet for blot at lade den bruge løs
> af den rigelige mængde hukommelse der er i telefonen.

U said it!
Hans

Fra : BG

Dato : 07-11-05 17:21

On Thu, 3 Nov 2005 18:13:05 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:
>Hvor mange SMS'er kan den ha sammenlagt i Indbakke og afsendte beskeder?
>blev træt af at tælle.. og kan ikke finde manualen

Jeg har haft max 226 SMSer i vores K750i mobilos.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

--
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-11-05 00:08

BG skrev:

> Jeg har haft max 226 SMSer i vores K750i mobilos.

Jeg har kun haft en brøkdel af dét i min W800 før den begyndte at advare.
Hans