Mogens Lønborg, fyrer omgående sin pressea~
Fra : John Schmitt

Dato : 03-11-05 16:25

Den konservative spidskandidat i København, Mogens Lønborg, fyrer omgående
sin presseansvarlige, der er blevet afsløret i fusk med afstemning på
www.berlingske.dk.

Læs mere her: http://www.berlingske.dk/valg/artikel:aid=651072/

Vild overreaktion - alle disse avisafstemninger er rent fup, alle kan stemme
lige så mange gange de vil, det ved da alle i forvejen. Ansvaret er avisens,
ikke dem der stemmer flere gange.

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 03-11-05 20:50

John Schmitt skrev:

> [...]
> stemme lige så mange gange de vil, det ved da alle i forvejen. Ansvaret er
> avisens, ikke dem der stemmer flere gange.

Jeg var en af dem, der modtog den omtalte mail.

Der står, at den blev sendt til en lang række konservative. Det var altså
ikke mange flere, end man kan tælle på fingre og tæer.

Artiklen skriver, at der gik et døgn før det fik konsekvenser. Men allerede
samme dag var der flere modtagere, der svarede tilbage til den
presseansvarlige og os andre andre, at det var en rigtig dårlig ide. Jeg
tror ikke at nogen af modtagerne af mailen har fusket. Selv har jeg slet
ikke deltaget i Berlingskes afstemning.

--
Niels

Fra : John Schmitt

Dato : 04-11-05 10:48

"Niels Elgaard Larsen" <elgaard@agol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> presseansvarlige og os andre andre, at det var en rigtig dårlig ide. Jeg
> tror ikke at nogen af modtagerne af mailen har fusket. Selv har jeg slet

Fusket?
Hvad du gør på din egen PC rager ingen - er stemmeafgivningen fri, efter det
du har gjort på din PC må du stemme igen. Fakta er at disse afstemninger ER
fup - og det bør der gøres opmærksom på. De bliver brugt hver gang af dem
der har mest tid til at stemme mest.

JS