Ædt plasticpose.
Fra : driver

Dato : 03-11-05 15:17

Da jeg var ude med min hund (5. mdr. gl. Kleiner Munsterlander) idag, fandt
den en tynd plastikpose ( måske 25 cm lang ), og inden jeg kunne nå at få
den fra hende, havde hun ædt den !!
Er der nogen her der har erfarig med hvordan man skal tackle det ?
Måske brækker hun den op på et tidspunkt ?
Kan den gå ud af naturlig vej ?
Eller er det dyrlæge igen ? Igen ja - for 2 uger siden hun blev smittet med
kennelhoste på hvalpeholdet. Regning fra dyrlæge ca. 600 kr.

mvh
driver

Fra : Tina

Dato : 03-11-05 16:25

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller er det dyrlæge igen ? Igen ja - for 2 uger siden hun blev smittet
> med kennelhoste på hvalpeholdet. Regning fra dyrlæge ca. 600 kr.

Den kommer ud igen det samme hvis de kommer til at spise en af ungernes
balloner, de kommer hele ud igen.

Fra : driver

Dato : 03-11-05 16:35

"Tina" <ukendt@ukendt.dk> wrote in message

> Den kommer ud igen det samme hvis de kommer til at spise en af
> ungernes balloner, de kommer hele ud igen.

Det lyder godt - så kan jeg måske bruge den til bolcher til børnebørnene.

mvh
driver

Fra : Hans B.

Dato : 03-11-05 17:44

børnebørnene.

Hvis du er rigtig heldig kan det være at efterladenskaberne kommer ud i
poser.

Hans

Fra : Leyna

Dato : 03-11-05 17:58

On Thu, 3 Nov 2005 17:43:54 +0100, "Hans B."
<Baldrian(remove)@get2net.dk> wrote:

>børnebørnene.
>
>Hvis du er rigtig heldig kan det være at efterladenskaberne kommer ud i
>poser.

Meget besparende, og lige til at samle op!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk