MS Windows
briani 27239
Har opgraderet til den seneste version af ~
Fra : Per Olsen

Dato : 03-11-05 14:22

Hej

Jeg har lige opgraderet til den seneste version af messenger (7.5), men nu
kan jeg ikke længere komme på messenger. Når jeg forsøger skriver den MEGET
hurtigt at "MSN Messenger har forsøgt at logge dig på op til flere gange men
uden held" & at jeg skal kontrolere mine indstillinger på firewall.
Fejlkode 80072ee6

Jeg har prøvet at slå firewall helt fra, samme resultat ingen forbindelse.
Når jeg kører den test der er indbygget, så er der fint hul til messenger
får alle grønne flueben.

Mvh Per

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-11-05 15:16

Hej Per Olsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Når jeg forsøger skriver den MEGET hurtigt at "MSN Messenger har
> forsøgt at logge dig på op til flere gange men uden held" & at jeg
> skal kontrolere mine indstillinger på firewall.
> Fejlkode 80072ee6

Jeg har ikke noget MSN og kender heller ikke de to andre Messengers
(Windows M og tjenesten M), så det er et helt alment og vildt skud.

Har du prøvet at google efter det, dvs.
<http://www.google.dk/search?q=80072ee6>

Her er bl.a. <http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=63446> (søg
evt. på den side efter teksten "Efter en lille google søgning fandt jeg
følgende tip"

Måske kan noget bruges (?)
--
Hygge fra Århus - Rudi