Sådan
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 03-11-05 13:44

Har sendt en mail til min dyrlæge om han vil printe og sætte artiklen fra
Randers amtsavis op på deres opslagstavle. Venter spændt på svar.

Linda

http://www.amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051103/BEGGE/111030569/1059/RANDERS

Fra : Denise

Dato : 03-11-05 13:59

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message
> Har sendt en mail til min dyrlæge om han vil printe og sætte artiklen fra
> Randers amtsavis op på deres opslagstavle. Venter spændt på svar.

> [...]

Dejligt, god idé

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 03-11-05 14:03

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Dejligt, god idé
>

> --
> Hilsen Denise
> www.katteinfo.dk

Sendte også et link til de billeder der er på katteinfo´s hjemmeside. En
skam jeg ikke så alt det her lidt før da jeg lige har været nede ved
dyrlægen for at hente en prøve på noget kattemad til (de lidt for tykke)
misser. Så havde jeg printet det hele ud og givet ham

Linda

Fra : Sabina H.

Dato : 05-11-05 10:39

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Har sendt en mail til min dyrlæge om han vil printe og sætte artiklen
> fra Randers amtsavis op på deres opslagstavle. Venter spændt på svar.

> [...]

*fnis* det kan godt være det er mig, men jeg ved ikke helt hvad en artikel
om mortensaften i forsamlingshuset har med katte at gøre???

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : taina

Dato : 05-11-05 10:54

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> *fnis* det kan godt være det er mig, men jeg ved ikke helt hvad en artikel
> om mortensaften i forsamlingshuset har med katte at gøre???

De har formentlig skiftet tophistorien ud, siden indlægget er blevet postet.
Kattehistorien kan du se øverst på siden til højre

mvh. tina

Fra : Sabina H.

Dato : 05-11-05 11:18

taina wrote:
> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> De har formentlig skiftet tophistorien ud, siden indlægget er blevet
> postet. Kattehistorien kan du se øverst på siden til højre

jaja, det havde jeg skam luret.... det var såmænd bare for at gøre opmærksom
påa t artiklen var blevet flyttet, og derfor gjorde linket forkert.....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Denise

Dato : 05-11-05 23:34

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Har sendt en mail til min dyrlæge om han vil printe og sætte artiklen
> fra Randers amtsavis op på deres opslagstavle. Venter spændt på svar.
>
> Linda

Ellers har vi fået opdateret vores hjemmeside og alle artikler og TV
indslaget kan ses her
http://www.katteinfo.dk/se.htm

--
Hilsen Denise