Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Faldt over denne: http://www.fredrikodman.~
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-05 13:00

http://www.fredrikodman.com/

Nogle af billederne er lidt (meget) manipulerede, men det er nærmest
kunst som jeg ser det.

Håber nogen kan få lidt inspiration af siden

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 03-11-05 13:59

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> skrev i en meddelelse
> http://www.fredrikodman.com/
>
> Nogle af billederne er lidt (meget) manipulerede, men det er nærmest kunst
> som jeg ser det.
>
> Håber nogen kan få lidt inspiration af siden

Der er mange flotte billeder på den side.

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Holst

Dato : 03-11-05 14:19

Thomas Schreiber wrote:

> http://www.fredrikodman.com/
>
> Nogle af billederne er lidt (meget) manipulerede, men det er nærmest
> kunst som jeg ser det.
>
> Håber nogen kan få lidt inspiration af siden

Der er godt nok mange flotte billeder på den side. Det er noget andet
end man normalt ser her i gruppen.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-05 14:40

Holst wrote:
> Der er godt nok mange flotte billeder på den side. Det er noget andet
> end man normalt ser her i gruppen.

Jeps. Hans startpriser er også 25.000 SEK :o/

--
Venligst,
Thomas Schreiber :oÞ

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-11-05 14:42

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> wrote in message
> http://www.fredrikodman.com/
>
> Nogle af billederne er lidt (meget) manipulerede, men det er nærmest kunst
> som jeg ser det.
>
> Håber nogen kan få lidt inspiration af siden

Inspiration??? for at nå det niveau skal der vist mere en inspiration til.

Til billederne er jeg ikke så vil med det manipulerede. Dog syntes jeg at
Portrait, Nature Coler og Nature B/W er de fedeste serier, de er virkeligt
flotte.

Mvh
Simon

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 03-11-05 17:48

> [...]
> som jeg ser det.
>
> Håber nogen kan få lidt inspiration af siden

Kan man sikkert godt, men damn det er et højt niveau han holder sig...
--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 03-11-05 19:03

Hej

On Thu, 03 Nov 2005 13:00:05 +0100, Thomas Schreiber
>http://www.fredrikodman.com/
>
>Nogle af billederne er lidt (meget) manipulerede, men det er nærmest
>kunst som jeg ser det.

Det virker som fotografen har inspirerets af Hieronumus Bosch

>Håber nogen kan få lidt inspiration af siden .

Sikkert, men ikke jeg

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 19:39

og jeg er faldet over denne: http://www.josephholmes.com/index.html
Han kandiderer til at være farvefotografiens Ansel Adams!
Lad endelig være med at læse om hans teknik)
mvh - Per

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-11-05 09:21

Per Falkjær Jensen wrote:
> og jeg er faldet over denne: http://www.josephholmes.com/index.html
> Han kandiderer til at være farvefotografiens Ansel Adams!
> Lad endelig være med at læse om hans teknik)

Han har før været diskuteret i gruppen, og der var, svjh, nogen uenighed om
det kunstneriske niveau, om man så må sige, men generel imponerethed over
hans teknik og i det hele taget det workflow han benytter. P
ersonligt synes jeg de er flotte.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-11-05 10:25

Jan Bøgh wrote:
> [...]
> det kunstneriske niveau, om man så må sige, men generel imponerethed over
> hans teknik og i det hele taget det workflow han benytter. P

Yes, har postet link til ham tidligere. Han bruger 4x5". Gid jeg var god
nok til skyde med sådan et kamera

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-05 13:24

> Yes, har postet link til ham tidligere. Han bruger 4x5". Gid jeg var
> god nok til skyde med sådan et kamera

Hvorfor? Er kameravalget ikke ligegyldigt?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-11-05 16:40

Thomas Schreiber wrote:

> Yes, har postet link til ham tidligere. Han bruger 4x5". Gid jeg var
> god nok til skyde med sådan et kamera

Jeg tror faktisk det var før du overhovedet havde vist dig i denne gruppe

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.