Ist vandalismus verboten ?
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-11-05 10:33

Er det i orden at vandalisere, som nu tilfældet er i Paris ?

Anonymus St:
- Man skal ikke bedømme andre mennesker for deres handlinger, når det ikke
er berigende eller på anden vis egoistisk betinget.

Jamen det går jo ud over andre menneskers ejendom disse voldshandlinger. Bør
man ikke kræve voldsudøverne til regnskab med krav om erstatning ?

Anonymus St:
- Måske meningsløst når pågældende personer er subsistensløse, og det kunne
være en af årsagerne til deres hærgen.

Hva' mht. erstatningskravet ?

Anonymus St:
- Vi ville ikke ødelægge andre folks ting, fordi vi ikke er i den situation

Antyder du hermed noget lidt a la burhøns-fænomet ?

Anonymus St:
- Naarh ... Jeg ved ikke helt, hvad du dermed mener ?

You know: Høns har en hakkeorden; det har mennesker også. Når du propper dem
ind på et for lille areal, føler de sig allesammen presset fra alle sider og
går amok. Er der noget om snakken ?

Anonymus St:
- Det begynder at blive usagligt (denne samtale).

Okay. Tak for din udtalelse ...

RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-11-05 11:48

"Jesus-loves-you" skrev
4781 news:uRkaf.73138$Fe7.248654@news000.worldonline.dk

> Er det i orden at vandalisere, som nu tilfældet er i Paris ?

News:

Urolighederne har bredt sig til Dion i nat.

Stod det til mig, og jeg havde *ansvaret*, da ville jeg ...

1.
.... udstede et dekret,
hvori UDGANGSFORBUD indføres i republikken (om natten)!!!

2.
Erstatningskravet gøre gældende for *samtlige* deltagere.

(I skal ikke slippe *gratis* fra at ødelægge vores samfui ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-11-04, CET 11:25)
- "Amen."

I må jo tænke på, at dét I ødelægger, jo er vores ejendom. Alle
statsborgerne har bidraget gennem skatten til at opbygge dette samfund.

I SKIDER med andre ord på, at vi har knokler vores røv i laser på at opbygge
disse fællesting, såsom skoler osv.

I kan IKKE være det bekendt ...

Og det er úrimeligt, at *vi* skal betale regningen, blot fordi I ikke kan
opføre jer ordenligt ...

11:29
- "Amen."

Thank You, Sir. I like to hear Your voice ...

3.
Endvidere vil jeg - såfremt Domstolene godkender dette (apropos magten er
adskilt i demokratier for herved at forebygge magtmisbrug) - inddrage
*opholdstilladelsen* for enhver urostifter, såfremt de er indvandrere.

I skal ikke have lov at ødelægge vores samfund.

Hvis I IKKE vil respektere vores land, så rejs hjem og ødelæg jeres eget
hjemland !!!

Vi har IKKE råd til, at I SKIDER højt og flot på al hvad der hedder lov og
orden.

Det er et rimeligt krav at fremsætte:

Opfør jer ordenligt eller rejs hjem !!!

Hmm ... men vil dette ikke blot være benzin på hadets flammer, og give vand
på Le Pens mølle, kunne man så spørge (apropos Antikrist) ?

Jo ... og derfor skal sidste punkt annulleres:

Punkt 3 hermed annulleret !!!

DADDY-Break:
11:45
- "... (classified) ..."

-

Internal

OK to OUTPUT ?

H-Break:
11:37
- "Du får hermed min tilladelse."

Thank You, Sir ...

-

Coming up:
Subject: Re: Liv-2 hypotesen i relation til åbenbaringsdyret

(perhaps file number 4789)

Linked to ...

Sent: Wednesday, November 02, 2005 2:22 AM
Newsgroups: news:dk.livssyn.kristendom
4779 news:SxU9f.73003$Fe7.247774@news000.worldonline.dk

> [ ... Enter'ing the "Statsministeriet", code 28 ... ]
[ ... ]

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4788

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-11-05 12:07

"Jesus-loves-you" skrev
4788 news:k0Haf.73261$Fe7.250319@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Hvis du absolut har behov for at protestere, så er det i orden med civil
ulydighed (apropos Martin Luther King), men vandalismus ist verboten !!!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4789

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-11-05 13:16

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> Hmm ... men vil dette ikke blot være benzin på hadets flammer, og give
> vand på Le Pens mølle, kunne man så spørge (apropos Antikrist) ?

Vi bliver nødt til at være *realister*:

Fortsætter urolighederne vil det fremme ultra-højre-kræfterne, akkurat som
WTC-terroren gjorde.

En måde at *forebygge* dette på kunne være (idet arbejdsløshed nok er roden
til næsten alt ondt):

Vi opstartet NU arbejdsløshedsprojektet (hvorom der er talt ved útallige
lejligheder før, beklageligvis hidentil for døve øre):

Sent: Friday, November 04, 2005 CET 1:13 PM
Subject: Blair vil have skåret mere ned på CO2
4791 news:SgIaf.73274$Fe7.250224@news000.worldonline.dk

-

NEXT (perhaps file 4793):
Re: Engle

Linked to (Reminder-program) ...
4790 news:wAHaf.73270$Fe7.250280@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4792

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-11-05 11:07

To the government of France,

Code: 4791

Copy: news:dk.politik

-

"Jesus-loves-you" skrev
4781 news:uRkaf.73138$Fe7.248654@news000.worldonline.dk
4788 news:k0Haf.73261$Fe7.250319@news000.worldonline.dk
4789 news:piHaf.73265$Fe7.250320@news000.worldonline.dk
4792 news:2iIaf.73275$Fe7.250208@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Vi opstartet NU arbejdsløshedsprojektet (hvorom der er talt ved útallige
> lejligheder før, beklageligvis hidentil for døve øre):

(vandalismus fortsætter)

=== citat start ===

CNNTEXT (p)124 07 NOV (2005, CET) 1024:07

One of France's largest Islamic groups
have issued a fatwa against the
rioting that has spread around the
country.

=== citat slut ====

Hmm ... endskønt vi har en lov, som kræver bevis, førend en mistænkt kan
dømmes skyldig, så mener jeg dog, at blot dét, at man har deltaget i
balladen, i sig selv er nok til, at samfundet kan forlange erstatning.

Dvs. fx. 3500 biler udbrændt divideret med 1000 anholdte =
3,5 * 50.000 kr = 200.000 kr pr. person,
altså ca. 1 års løn. (Hvem har råd til det ?)

Og så er der erstatningskravet mht. skoler, kirker, vold mod betjente osv.

Hvis en sådan lov ikke eksisterer, da bør den vedtages i dag.

Crime does NOT pay !!!

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-11-07, CET 10:39)
- "Gør det bare (contact France official ?)."

Thank You, Sir ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4825