MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
sndvol32.exe
Fra : Lars Clement

Dato : 03-11-05 10:20

Ved gen inst. af Xp røg lyden. Får at vide at systemet mangler ovenstående
fil. .... Og hvorfor så lige det ? den hører da til win98 eller hva' ?

--

Lars Clement
lars.clement@c.dk

Fra : hcma

Dato : 03-11-05 13:13

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ved gen inst. af Xp røg lyden. Får at vide at systemet mangler ovenstående
> fil. .... Og hvorfor så lige det ? den hører da til win98 eller hva' ?

> [...]
er du sikker på at det ikke er denne virus:
http://www.f-secure.com/v-descs/antibtc.shtml
m v h
hcma

Fra : hcma

Dato : 03-11-05 13:15

> [...]
> Ved gen inst. af Xp røg lyden. Får at vide at systemet mangler ovenstående
> fil. .... Og hvorfor så lige det ? den hører da til win98 eller hva' ?

og så lige dette her: http://www.mycert.org.my/advisory/MA-005.021999.html
m v h
hcma

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 15:35

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> og så lige dette her: http://www.mycert.org.my/advisory/MA-005.021999.html
> m v h
> hcma

Begge links drejer sig om "sndvol.exe", som er en grim fanden... Lars
spurgte efter sndvol32.exe.

(Til Lars): Jeg er ikke i besiddelse af en 98'er, men prøv at søge på cd'en
efter den. Eller evt. i driveren til lydkortet.

mvh
Ebbe

Fra : hcma

Dato : 03-11-05 17:57

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> cd'en
> efter den. Eller evt. i driveren til lydkortet.

sorry, men her er noget som beksriver en løsning:
http://www.duxcw.com/dcforum/DCForumID3/366.html se punkt 4
m v h
hcma