Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Extertern kort-backup
Fra : /Peter

Dato : 03-11-05 09:18

Hej, jeg sidder her og leder efter de her "X-drive" harddisk backup til
flashkortene,
men Vosonic x-drive er jo ikke de eneste der findes, husker ikke navnene på
andre mærker der har
billedviser, kan i anbefale nogle.

/Peter

Fra : Jacob

Dato : 04-11-05 00:28

"/Peter" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> flashkortene,
> men Vosonic x-drive er jo ikke de eneste der findes, husker ikke navnene

nexto-cf købt i tyskland. den funger så godt og så er den hurtig og billig.
man skal bare huske at bestille den med ekstra batteri hvis man ikke er i
nærheden af strøm i f.eks. en uge. og så meget koster det batteri ikke.

Jacob

Fra : /Peter

Dato : 04-11-05 21:29

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man skal bare huske at bestille den med ekstra batteri hvis man ikke
> er i nærheden af strøm i f.eks. en uge. og så meget koster det batteri

OK, Jacob, mange tak, jeg kigger efter det.

/Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-11-05 22:18

"/Peter"
> "Jacob"

> OK, Jacob, mange tak, jeg kigger efter det.
>
> /Peter

Den kan du så godt springe over, den har IKKE
billedvisning - men hurtig er den og med firewire.
Kig efter en x-drive fornuftig hastighed og pris.
Jeg plejer at handle dem her:
http://www.hl-tronics.de/shop/index2.htm
-max-

Fra : Jacob

Dato : 04-11-05 23:44

> [...]
>
> Den kan du så godt springe over, den har IKKE
> billedvisning - men hurtig er den og med firewire.
> Kig efter en x-drive fornuftig hastighed og pris.

Beklager. jeg læste backup dims.
er der nogle der har backup dims med billedvisning der bruger dette ?

Jacob

Fra : /Peter

Dato : 06-11-05 08:31

> Den kan du så godt springe over, den har IKKE
> billedvisning - men hurtig er den og med firewire.
> Kig efter en x-drive fornuftig hastighed og pris.
> [...]

Mange tak Max

/Peter