Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye grupper.. lol?
Fra : condrup.net

Dato : 03-11-05 07:43

Ja, undskyld mig...

En ny gruppe til indkøbs spørgsmål.
En ny gruppe til billedsnak

Hvad er det så liige vi skal bruge denne gruppe til ? Mudderkast og snavs
som altid ? Eller klogesnak ala NRE, eller snak om flash, kameraer, teknik?
Må jeg skrive jeg har fået nyt kamera og taget mit første billede herinde,
eller skal jeg skrive i indkøbsgruppen at jeg har fået nyt kamera og smide
første billede i billedsnak ?

Jeg kan sq bare ikke liige se fordelen ved denne opdeling.. Hieraki er godt,
diktatur er bedre.. ?

Gud bedre de arme sjæle der nu skriver i den forkerte gruppe, babubaabuu er
alle "NG strisserne" klar derude ?
Der vil komme et TON af forkerte indlæg, de nye brugere, de går sq en hård
tid i møde..

Ole C
www.condrup.net

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-05 08:45

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> Jeg kan sq bare ikke liige se fordelen ved denne opdeling.. Hieraki
> er godt, diktatur er bedre.. ?

Jeg tror, dette er starten på enden.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)

Fra : Brizz

Dato : 03-11-05 10:25

Jens Bruun wrote:
> Jeg tror, dette er starten på enden.

Det er der slet ikke nogen tvivl om. Allerede nu sidder jeg og tænker
over hvor man så skal bruge sin tid og søge viden for det bliver sq lidt
for omstændigt med de 3 grupper

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 03-11-05 11:25

> [...]
> er alle "NG strisserne" klar derude ?
> Der vil komme et TON af forkerte indlæg, de nye brugere, de går sq en hård

Ja, dit indlæg er for øvrigt Off-topic i denne gruppe

Følg de respektive gruppers fundatser, så går det jo nok, skal du se.

Og indtil der kommer en ny fundats for denne gruppe (dff), er der vel ingen
grund til forandringer.

Hvis man er så meget imod opdelingen, så er det vel bedst for alle at man
forlader grupperne i stedet for at ødelægge dem for andre, stemmerne talte
jo deres tydelige sprog.

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 03-11-05 17:44

> [...]
>
> En ny gruppe til indkøbs spørgsmål.
> En ny gruppe til billedsnak
>
> Hvad er det så liige vi skal bruge denne gruppe til ?

Denne gruppes fundats er svjv ikke ændret, så den kan vi vel bruge som vi
plejer? Det har jeg da tænkt mig at gøre. Jeg gider heller ikke følge med i
tre grupper om det (i mine øjne) samme emne...

> Jeg kan sq bare ikke liige se fordelen ved denne opdeling..

Ej heller jeg.

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Jakob

Dato : 03-11-05 20:26

In article <436a3e4e$0$111$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
admin@jkNOSPAMhansen.dk says...

> Ej heller jeg.

HÅber godt nok i har givet jeres mening til kende tidligere for det har
da ved gud været gennemdebateret.

Og så vil jeg sige at jeg også er imod, men nu er det så blevet sådan så
det må man acceptere.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : HpeA

Dato : 03-11-05 20:49

> [...]
> er alle "NG strisserne" klar derude ?
> Der vil komme et TON af forkerte indlæg, de nye brugere, de går sq en

Hej alle.

Nu har jeg kun kigget ind på DFF når tiden er til det, eller jeg har
noget
på hjertet. Det er _meget_ lærigt, og giver inspiration til nye fotos.
Jeg
står osse for at skifte udstyr, elsker at lege med det digitale element og
få et bedre billede i mit album end bare et snap-skud.
Men står man i stampe, eller hænger fast med en god ide man ikke lige kan

til at virke. Eller bare søger input fra virkelig ( som personen med
erfaring ! ) mennesker, vil det da blive helt uoverskueligt at følge 3
stk news groups.
Ville en lille " fane " bag topic fra de inkarneret brugere være til
irretation ?. F.eks efter topic putte et <Grej> eller <Kritik> eller
<Hjælp>, Eller osse før topic, ala køb/salgs - grupperne ?. Så kan man da
se hvem, hvad og hvorfor. Det er kun en ide skudt fra hoften, istedet for
at
skulle følge +2 NG´s for at få samme input. Og som sagt, så ville man
kunne
kende inkarneret/daglige- brugere fra dem der kun lige

MvH

Hp

PS-> Ja, dumme flad, men skal nok slette den reklame !