Opera - ændring af vindue provokerer genhe~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-05 06:38

Hej alle

Jeg har lige opdaget noget sært og irriterende. Jeg havde hentet
en side som jeg skulle til at læse, og derfor justerede jeg lige
bredden af vinduet. Teksten gled sådan set på plads med det
samme, men alle billeder forsvandt og blev hentet igen. Jeg kunne
se på mit kabelmodem at der var netaktivitet - de blev ikke
hentet fra cachen.

Teksten gled først på plads, så hoppede den da billederne
forsvandt, og hoppede tilbage da de blev hentet igen.

Jeg kan ikke mindes noget lignende i de tidligere versioner.

--
/Bertel

Rikke Mølgaard - en stemme der fortjener at blive hørt:
http://www.rikkemoelgaard.dk/

Fra : Benny Nissen

Dato : 03-11-05 06:57

Bertel Lund Hansen wrote:
> Teksten gled sådan set på plads med det
> samme, men alle billeder forsvandt og blev hentet igen.

Det er vel ikke noget med onresize="reload();" ?

--
Benny Nissen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-05 08:35

Benny Nissen skrev:

> Det er vel ikke noget med onresize="reload();" ?

Nå, du mener at det er noget JavaScript på siden? Så er jeg mere
rolig.

Men sikke dog en hærværksmanér.

--

http://rikkemoelgaard.dk/

Fra : Benny Nissen

Dato : 03-11-05 09:03

Bertel Lund Hansen wrote:

> Nå, du mener at det er noget JavaScript på siden? Så er jeg mere
> rolig.
>
> Men sikke dog en hærværksmanér.

Ja, det er jo ikke til at se, før du giver os et link til siden

--
Benny Nissen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-05 14:59

Benny Nissen skrev:

> Ja, det er jo ikke til at se, før du giver os et link til siden

Ja, det glemte jeg, mwen fænomenet ses ikke i Firefox (med
JavaScript aktiveret) eller IE:

http://www.accessscience.com/Samples/Biography/

Fra : Benny Nissen

Dato : 03-11-05 15:20

Bertel Lund Hansen wrote:

> http://www.accessscience.com/Samples/Biography/

Koden er da noget værre rod ... og der er en masse unødigt javascript.

--
Benny Nissen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-05 15:43

Benny Nissen skrev:

> Koden er da noget værre rod ... og der er en masse unødigt javascript.

Ja, det var skam ikke på grund af koden jeg besøgte siden. Det
var for at læse om Einstein.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-11-05 10:08

Bertel Lund Hansen skrev:

> Men sikke dog en hærværksmanér.

Det kan formentlig blokeres med et brugerdefineret javascript
(Operas udgave af Greasemonkey).
--
Jens Gyldenkærne Clausen