Iframe og W3C
Fra : Peter Nielsen

Dato : 03-11-05 00:08

Hej nu har jeg prøvet at validere min side, men nu brokker den sig jo over
hele iframe konceptet... hvad kan jeg gøre ved det?? Må man ikke have
iframes ifølge rigtig html/css ?
Er ikke så meget inde i det validering og det endnu, så håber i vil hjælpe??

MVH
Peter

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-11-05 00:46

Peter Nielsen skrev:

> prøvet at validere min side, men nu brokker den
> sig jo over hele iframe konceptet... hvad kan jeg
> gøre ved det?

Hvilken side? Det er lidt svært at se hvad validatoren
brokker sig over, når vi ikke kan se koden.

> Må man ikke have iframes ifølge rigtig html/css?

Ikke i xhtml strict.

> Er ikke så meget inde i det validering og det endnu,
> så håber i vil hjælpe?

Det kan vi kun hvis du giver et link til din side

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Peter Nielsen

Dato : 03-11-05 06:55

Hehe.. Sorry Du kan også se koden i posten efter den her med FiraFox

Men ellers så er det

www.signek.dk/default.asp

Håber det var mere hjælp

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-11-05 07:28

Peter Nielsen skrev:

> Men ellers så er det
>
> www.signek.dk/default.asp

Iframe er ikke tilladt i strict. Skift til transitional hvis du vil
benytte iframes.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter Nielsen

Dato : 03-11-05 19:48

> Iframe er ikke tilladt i strict. Skift til transitional hvis du vil
> benytte iframes.

Tak det virkede

Anede ikke der var flere forskellige doctypes

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-11-05 23:32

Peter Nielsen skrev:

> Anede ikke der var flere forskellige doctypes

Det er der - ganske mange endda. Se evt. artiklen her:
<http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen