Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Resultat af afstemning om nye fotogrupper
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 02-11-05 23:14

Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen
http://www.isa.dknet.dk/~sej/

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 02:15

Svend Erik Jensen wrote:

> Hermed annonceres resultatet af den vejledende afstemning om
> oprettelse af dk.fritid.foto.billedsnak og dk.fritid.foto.indkoeb.
>
> Afstemningen gav følgende resultat:

var det før eller efter i fiflede med dem ?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-11-05 06:59

On Thu, 3 Nov 2005 02:14:42 +0100, <Jens> wrote:

> var det før eller efter i fiflede med dem ?

Så vidt jeg er orienteret, var det kun dig, der forsøgte at gøre det.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 08:39

Asbjorn Hojmark wrote:

> Så vidt jeg er orienteret, var det kun dig, der forsøgte at gøre det.

Et eller andet er der da sket, for det er sgu da galmandsværk,
at opsplitte en gruppe, med det totalt latterligt lave antal brugere.

--
Ejvind

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 03-11-05 09:21

On Thu, 3 Nov 2005 08:38:36 +0100, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

>Et eller andet er der da sket, for det er sgu da galmandsværk,
>at opsplitte en gruppe, med det totalt latterligt lave antal brugere.

Huh? dk.fritid.foto ligger på en 3. plads når det gælder flest indlæg
og en 4. plads når det gælder antal skribenter set over hele 2005.

/Jesper

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 09:29

Jesper Juul-Mortensen wrote:

> Huh? dk.fritid.foto ligger på en 3. plads når det gælder flest indlæg
> og en 4. plads når det gælder antal skribenter set over hele 2005.

Hvad hvis du fraregner mudderkastningen ?

--
Ejvind

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 03-11-05 09:41

On Thu, 3 Nov 2005 09:29:22 +0100, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad hvis du fraregner mudderkastningen ?

Det er ren statistik - der er ikke korrigeret for personlige
holdninger.

Jeg kan tilføje at 2004 ikke ser meget anderledes ud. En 3. plads for
antal indlæg og en 5. plads for antal skribenter.

/Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 21:02

Jesper Juul-Mortensen wrote:

> antal indlæg og en 5. plads for antal skribenter.

Ja NRE-FUTFUT har mange profiler.

Fra : N/A

Dato : 03-11-05 10:05

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 10:05

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du er squ dummere end henri fnat og bo m mormonsen tilsammen, når du ikke
> ka' fatte, at du ikke skal krysposte alt dit gylle til 2-3 grupper...

Du fik jo med din fundatsændring et effektivt værktøj til, at stoppe
den ikke retningsbestemte krydspost fra dk hierakiet, det skrev du i
hvert fald selv, visse styregruppemedlemmer trådte endog sig selv
over tæerne, af bar begejstring.

Hvorfor så ikke udnytte dette glimrende værktøj, i stedet for at
forfalde til dine dræbende kedelige fornærmelser, du ikke engang
magter at stave til ?

--
Ejvind

Fra : N/A

Dato : 03-11-05 12:00

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 12:00

Henri Gath wrote:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Oh, lad mig nulre din lille moustache, du debile yngling.......

Der er lidt Ole over dig ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 21:03

Ejvind Kruse wrote:

> Der er lidt Ole over dig ?

ole har da ikke et krøllejern ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-11-05 10:57

Jens wrote:

> ole har da ikke et krøllejern ???

Hvor ved du det fra, lille jensine ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 04-11-05 11:13

Ejvind Kruse wrote:

> Hvor ved du det fra, lille jensine ?

det skrev du selv på mæhsenger ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-11-05 11:16

JB wrote:

> det skrev du selv på mæhsenger ?

Du er jo aldrig på mæsenger, så hvordan det ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 05-11-05 02:41

Ejvind Kruse wrote:

> Du er jo aldrig på mæsenger, så hvordan det ?

det er da din mæhsenger der ikke virker IGEN ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-05 08:13

JB wrote:

> det er da din mæhsenger der ikke virker IGEN ?

Hvorfor skulle den være åben, når kun filuren er der ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 19:23

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor skulle den være åben, når kun filuren er der ?

hvilken halvdel er det der ikke virker ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 09-11-05 18:07

JB wrote:

> hvilken halvdel er det der ikke virker ?

Venstre.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 09-11-05 19:22

Ejvind Kruse wrote:

> Venstre.

går du så mod uret ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-11-05 09:36

JB wrote:

> går du så mod uret ?

Hvis jeg ikke passer på, ja.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 02:56

Ejvind Kruse wrote:

> Hvis jeg ikke passer på, ja.

går du så mod højre for at gå lige ud ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 06:44

JB wrote:

> går du så mod højre for at gå lige ud ???

Mine skridt er ikke retningsbestemte.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 07:55

Ejvind Kruse wrote:

> Mine skridt er ikke retningsbestemte.

vil det sige du havner hele tiden hos naboen ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 08:03

JB wrote:

> vil det sige du havner hele tiden hos naboen ?

Nu er det jo dig der hænger ud med naboen ustandselig, ikke jeg.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 09:31

Ejvind Kruse wrote:

> Nu er det jo dig der hænger ud med naboen ustandselig, ikke jeg.

du siger da du hele tiden går til venstre, så må du da havne hos dem samme
nabo hele tiden ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 10:57

JB wrote:

> du siger da du hele tiden går til venstre, så må du da havne hos dem samme
> nabo hele tiden ejvind ?

Der er ingen nabo til venstre ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:24

Ejvind Kruse wrote:

> Der er ingen nabo til venstre ?

så går du jo bare vidre så du ender hos ham til højre ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:42

JB wrote:

> så går du jo bare vidre så du ender hos ham til højre ?

Jeg ser nu kun min bagdør ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:26

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg ser nu kun min bagdør ?

står du med røven oppe i spejlet ejvind va va va

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:28

JB wrote:

> står du med røven oppe i spejlet ejvind va va va

Hvorfor så lystig her til mogen ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 03:51

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor så lystig her til mogen ?

når du sådan fortæller du glor på din bagdør såhhh

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-11-05 15:24

Jens wrote:

> når du sådan fortæller du glor på din bagdør såhhh

Ja din kan jo ikke være i spejlet, ha ha ha ha ha...

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 18:10

Ejvind Kruse wrote:

> Ja din kan jo ikke være i spejlet, ha ha ha ha ha...

har du sådan en der åbner sig når thordreng kommer for tæt ha ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 10:00

JB wrote:

> har du sådan en der åbner sig når thordreng kommer for tæt ha ha ha

Nej, min røv lukker kun udad.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:02

Ejvind Kruse wrote:

> Nej, min røv lukker kun udad.

så den kommer ham i møde ha ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:56

JB wrote:

> så den kommer ham i møde ha ha ha

Hvordan uddrager du det af ovenstående ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 10:24

Ejvind Kruse wrote:

> Hvordan uddrager du det af ovenstående ?

rolig nu thordreng.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 12:05

JB wrote:

> rolig nu thordreng.

Jeg er helt rolig, lamse.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 18:54

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg er helt rolig, lamse.

ok lam50%

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-11-05 12:44

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du er squ dummere end henri fnat og bo m mormonsen tilsammen, når du
> ikke ka' fatte, at du ikke skal krysposte alt dit gylle til 2-3
> grupper...

Jeg synes du taler rigtig godt for din sag Ebbesen - bliv ved sådan, så
skal vi nok allesammen rette ind og respektere fundats. Dit indlæg er
meget vigtigt for os og vi vil i en kommende evalueringsproces afgøre
hvilke ting vi kan forbedre - vi takker for dit input!

Med venlig hilsen

Kundeservice for dk.snak.mudderkastning

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-11-05 13:11

"Peter Juhl" <peter@c.dk> writes:

> Knudeservice for dk.snak.mudderkastning

Passer nok bedre.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : N/A

Dato : 04-11-05 11:02

Fra : N/A

Dato : 04-11-05 11:02

Fra : JB

Dato : 04-11-05 11:02

Niels Fiis Ebbesen peter@c.dk wrote:

> Hvorfor?
fordi du er et fjols.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-11-05 11:17

JB wrote:

> fordi du er et fjols.

Er der nogen der går dig i bedene ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 05-11-05 02:20

Ejvind Kruse wrote:

> Er der nogen der går dig i bedene ?

har du været i skoven med thordreng ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-05 08:15

JB wrote:

> har du været i skoven med thordreng ejvind ?

Nej, i så fald skulle jeg køres.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 19:22

Ejvind Kruse wrote:

> Nej, i så fald skulle jeg køres.

du har da andreas giraf ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 09-11-05 18:08

JB wrote:

> du har da andreas giraf ??

Nej, den hentede du jo til ham ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 09-11-05 19:21

Ejvind Kruse wrote:

> Nej, den hentede du jo til ham ?

han sagde malkoen hentet den dagen før såhhhh

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-11-05 09:38

JB wrote:

> han sagde malkoen hentet den dagen før såhhhh

Hun bruger den selv, så ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 02:56

Ejvind Kruse wrote:

> Hun bruger den selv, så ?

har hun da fundet noget i dit nye hul ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 06:45

JB wrote:

> har hun da fundet noget i dit nye hul ???

Hvad for et af dem ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 13:57

Ejvind Kruse wrote:

> Hvad for et af dem ?

det du gik roelam på ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 20:05

JB wrote:

> det du gik roelam på ?

Mæhttepigen er vel ikke bare et hul ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 09:37

Ejvind Kruse wrote:

> Mæhttepigen er vel ikke bare et hul ?

gik du kold på mæætte ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 10:58

JB wrote:

> gik du kold på mæætte ?

Der er ting man aldrig går kold på.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:36

Ejvind Kruse wrote:

> Der er ting man aldrig går kold på.

mæætte og malkoen ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:43

JB wrote:

> mæætte og malkoen ?

Mæhtte.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:25

Ejvind Kruse wrote:

> Mæhtte.

mæættemalko ha ha ha ha host ralle ha ha ha ha

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 21:01

Ejvind Kruse wrote:

> Et eller andet er der da sket, for det er sgu da galmandsværk,
> at opsplitte en gruppe, med det totalt latterligt lave antal brugere.

Nu har thordreng og NRE-FUTFUT da fået nogle gruBBer til deres busk.pdf

Fra : Brian Lund

Dato : 03-11-05 09:56

> Hermed annonceres resultatet af den vejledende afstemning om
> oprettelse af dk.fritid.foto.billedsnak og dk.fritid.foto.indkoeb.

<SNIP>
> Styregruppen har ud fra afstemningens resultat besluttet
> at begge de foreslåede grupper oprettes.

Man kan da heller ikke være væk fra gruppen i et par dage...
Nå, nu må vi se hvad det fører med sig :)

Brian