maxthon
Fra : jr

Dato : 02-11-05 22:34

hej

jeg bruger i øjeblikket myie2 som jeg er meget glad for, især fordi at der
er en dansk sprogpakke, hvis jeg henter den nye udgave af myie2 som hedder
maxthon kan jeg så bruge den samme sprogpakke? ( kan ikke finde en på
maxthon ´s hjemmeside).

mvh
jr

Fra : Carl Drud

Dato : 02-11-05 22:40

jr wrote:

> [...]
> er en dansk sprogpakke, hvis jeg henter den nye udgave af myie2 som hedder
> maxthon kan jeg så bruge den samme sprogpakke? ( kan ikke finde en på

Der er da en dansk sprogpakke på deres downloadside.

http://www.maxthon.com/download.htm#languages

Carl

Fra : jr

Dato : 02-11-05 23:04

Carl Drud wrote:

> Der er da en dansk sprogpakke på deres downloadside.
>
> http://www.maxthon.com/download.htm#languages

jeg takker for et hurtigt svar, måske skal jeg have skiftet mine
kontaktlinser for det havde jeg ikke set.

mvh
jr