tibetansk spanier
Fra : Thomas Larsen

Dato : 02-11-05 19:46

hejsa er der noget andet navn for tibetansk spanier, har søgt på google med
får 3-4 resultater, jeg kunne godt bruge nogle flotte billeder af sådanne
hund

Mvh Thomas L.

Fra : H. Jensen

Dato : 02-11-05 20:16

Mon ikke det er Tibetansk spaniel du mener???? Den kan du se her
http://www.canis-minor.dk/tibetansk_spaniel.htm

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.stirling-brigde.dk
www.hot-newlife.dk

www.hundevennerne.dk

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 02-11-05 20:18

> [...]
> hejsa er der noget andet navn for tibetansk spanier, har søgt på google
> med får 3-4 resultater, jeg kunne godt bruge nogle flotte billeder af

Hvis du søger på tibetansk spaniel på Google (billeder) kommer der 8 sider
frem med fotos.

Venlig hilsen Anelise

Fra : Thomas Larsen

Dato : 02-11-05 21:02

> [...]
> hejsa er der noget andet navn for tibetansk spanier, har søgt på google
> med får 3-4 resultater, jeg kunne godt bruge nogle flotte billeder af

Nok fordi jeg stavede forkert