Elendig dækning med Sonofon....
Fra : FJ

Dato : 10-06-01 08:52

Hej
Jeg har købt en Nokia 3310 med Sonofon abonnement, men er blevet meget
skuffet, da den næsten er ubrugelig her i området (Vestjylland) jeg kan
næsten ikke bruge den hjemme eller på arbejde, kun hvis jeg går udenfor kan
jeg bruge den hvis jeg står på bestemte steder. Desuden kører jeg en del
rundt i Vestjylland og der er virkelig mange tilfælde hvor den ikke kan
bruges og det er virkelig negativt da min kones telefon med Teledanmark
fungerer perfekt det meste af tiden. Jeg har kontaktet Sonofon men De
frasiger sig at låse telefonen op, så jeg kan skifte selskab, da der jo står
i abonnements betingelserne at variation i dækningen kan forekomme bla.
bla.!
Jeg syntes at det er en elendig service fra et selskab som fører sig frem
som et verdensfirma, De skulle hellere bruge deres penge på sendemaster end
på åndsvage Polle reklamer, så De kan levere et ordentligt produkt!!

FJ.

Fra : Christian

Dato : 10-06-01 10:04

Hej
Er du klar over hvad en sendemast koster?????? Sonofon dækker ca 98% af dk's
befolkning.
At det er nogle steder, hvor dækningen ikke er særlig god eller slet ikke er
der kan man jo aldrig undgå.....
Det er sgu da det samme med teledk.
Man sætter jo heller ikke en sendemast til 3 mio op ude på bølandet, hvor
næsten ingen bruger mobil.

Det kunne jo også være at din mobil er defekt?

CF

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-06-01 11:56

"FJ" <cyberlion@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> rundt i Vestjylland og der er virkelig mange tilfælde hvor den ikke kan
> bruges og det er virkelig negativt da min kones telefon med Teledanmark

Kender det godt, det er dog lidt forskelligt hvor du lige bevæger dig hen
med hensyn til hvem der ikke har dækning.
F.eks denne ende af byen hvor jeg opholder mig nu der er perfekt TDC dækning
men bevæger jeg mig ud i den anden ende bliver dækningen direkte elending og
samtalen falder ud op til flere gange!

> [...]
står
> i abonnements betingelserne at variation i dækningen kan forekomme bla.

prøv Unlock gruppen de kan sikkert hjælpe gøre nogle sager ved din simlåste
Telefon ;))

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-06-01 11:11

"FJ" <cyberlion@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> De skulle hellere bruge deres penge på sendemaster end
> på åndsvage Polle reklamer, så De kan levere et ordentligt produkt!!

(suk)
Du kan ikke sige at en reklame er åndssvag og "dummere" at bruge penge på
end hw uden at vide hvormeget ekstra indtjening denne reklame har genereret.
Ved du det?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-01 12:18

FJ skrev:

> [...]
>rundt i Vestjylland og der er virkelig mange tilfælde hvor den ikke kan
>bruges og det er virkelig negativt da min kones telefon med Teledanmark

Du vil kunne finde andre egne hvor Sonofon dækker og TDM ikke
gør. Begge firmaers net har en dækningsgrad på 98%.

(og før du har checket om din telefon er defekt, bør du vente med
anklager)

--
Bertel

Fra : Fenrisulven

Dato : 10-06-01 13:58

kan
[SNIP]

Jeg bor da også i Vestjylland, men jeg har da ingen problemer med
dækning og har ikke i flere år haft det, på trods af et Sonofon
mobilkort i alle år med mobil.

KG