DNA-og RNA-frekvensanalyser af vira
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 02-11-05 09:33

Ligger nogen inde med nogle gode genvisninger til DNA- og
RNA-frekvensanalyser af vira, der kaster lys over deres fylogenetgiske
plancering (eller forsøger at gøre det)?

M.v.h.

Poul Evald Hansen

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 02-11-05 10:13

Det er frygteligt som jeg laver slåfejl; der skal stå:

Ligger nogen inde med nogle gode henvisninger til DNA- og/eller
RNA-frekvensanalyser af vira, der kaster lys over deres fylogenetiske
placering (eller forsøger at gøre det)?

M.v.h.

Poul Evald Hansen

Fra : Maj Madsen

Dato : 03-11-05 15:00

Prøv at søge på denne side:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=Genome
Det kræver dog at du har nogle specifikke vira du kan søge på (tror jeg).