Andre MP3 end Ipod
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 02-11-05 10:11

Har I gode erfaringer med andre MP3 afspillere end Ipod, det varer lidt
inden jeg har finanserne til den jeg vil have, i mellemtiden kunne jeg
jo købe en anden der kan bruges til min Mac og Itunes?
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-11-05 16:17

Kevin Vilhelmsen <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote:

> Har I gode erfaringer med andre MP3 afspillere end Ipod, det varer lidt
> inden jeg har finanserne til den jeg vil have, i mellemtiden kunne jeg
> jo købe en anden der kan bruges til min Mac og Itunes?

Du er klar over, at du ikke kan bruge musik købt på iTunes Music Store
med andet end iPod? Med mindre altså du går en omvej og fjerner
kopisikringen (AAC).
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 02-11-05 19:20

> [...]

> inden jeg har finanserne til den jeg vil have, i mellemtiden kunne jeg
> jo købe en anden der kan bruges til min Mac og Itunes?

Hvis du med iTunes mener sange købt hos iTunes Music Store, så er det
kun iPod der kan afspille dem. (Man kan konvertere dem til mp3, men det
er noget bøvl og giver ringere lyd til følge.) Hvorfor ikke bare købe en
brugt iPod Shuffle, så ved du det virker.

--
Mvh Martin

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 03-11-05 22:00

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> er noget bøvl og giver ringere lyd til følge.) Hvorfor ikke bare købe en
> brugt iPod Shuffle, så ved du det virker.

COOP har også en iPod mini til 995Kr på NetTorvet. Hvis den ikke
allerede er udsolgt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-11-05 22:37

> COOP har også en iPod mini til 995Kr på NetTorvet. Hvis den ikke
> allerede er udsolgt.

Det ser det desværre ud til.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 03-11-05 22:45

> Det ser det desværre ud til.

Det anede mig. Det tilbud lugtede langt væk af at være lokkemad.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-11-05 22:38

nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) writes:

> COOP har også en iPod mini til 995Kr på NetTorvet. Hvis den ikke
> allerede er udsolgt.

Den er ikke længere til salg.