W800i Og film filer..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 01-11-05 11:58

Heya..

Jeg har lige bestilt en sony ericsson w800i, og vil gerne lige være på
forkant med programmer osv..

Skal man have noget til at konvertere de forskellige formater (film clips)
til nogen den kender, eller tager den dem bare allesammen?
-Og hvordan med opløsningen?
Er det noget der har noget at sige at den jo er noget større på en computer
skærm end den kan være på den lille skærm på tlf...?

Og det med profiler. Jeg har nu en nokia hvor man kan vælge forskellige
profiler. (Flere opsætninger for ringetoner osv.) Har w800i også det?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her..

Heyhey..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-05 14:11

OlIvEr [6000] skrev:

> Og det med profiler. Jeg har nu en nokia hvor man kan vælge
> forskellige profiler. (Flere opsætninger for ringetoner osv.) Har
> w800i også det?

7 forskellige
Hans

Fra : FedeDorit

Dato : 01-11-05 15:42

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> profiler. (Flere opsætninger for ringetoner osv.) Har w800i også det?
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her..

Den tager sikkert nok 3gp og mpeg4 som min SE K700i.