Spil til dreng på 5 år
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 01-11-05 17:52

Hej NG, jeg har en søn på 5 år, som aldrig har leget med computeren før.
Kan
i anbefale et godt spil, så han lærer at bruge mus tastatur etc, og så han
lærer Windows og andet at kende

På forhånd tak.

Lars Kristian Jensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-11-05 18:46

> [...]
> Kan
> i anbefale et godt spil, så han lærer at bruge mus tastatur etc, og så han

min søn, der lige er blevet 6 for 10 dage siden, spiller pt. ultimate
spider-man.

generelt vil jeg sige, at alle spil forbedrer hans færdigheder mht. brug af
tastatur etc. - det eneste du skal, er at lære drengens grænser at kende
(hvor uhyggligt må det være etc.) så går resten af sig selv.

Iøvrigt, min knægt, er tosset med at tegne i paint og skrive (well sort of)
i wordpad
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-11-05 23:26

Lars Kristian Jensen skrev:
> Hej NG, jeg har en søn på 5 år, som aldrig har leget med computeren
> før. Kan
> i anbefale et godt spil, så han lærer at bruge mus tastatur etc, og
> så han lærer Windows og andet at kende

http://dr.dk/oline/ synes min datter er sjovt. Magnus og myggen er også godt
(især "Leg og lær med Magnus og Myggen"). Byggemand Bob (1'eren) var også et
hit. Bille og Trille er sjove men også lidt uopdragne.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-11-05 16:38

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> wrote in message
> [...]
> Kan
> i anbefale et godt spil, så han lærer at bruge mus tastatur etc, og så han

Fætter Kanin i legeland, det spiller min 4 årige handicappede datter.

Stef