Spil til 8 årig
Fra : René Hvid

Dato : 31-10-05 12:56

Hej NG

Er der nogen der kender nogle spil som er velegnede til en 8 årig knægt, de
skal kunne køre på en 1,5 Ghz pentium med 256 ram

på forhånd tak

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Peter T.

Dato : 31-10-05 18:30

René Hvid ristede følgende runer:

> Er der nogen der kender nogle spil som er velegnede til en 8 årig
> knægt, de skal kunne køre på en 1,5 Ghz pentium med 256 ram

Feks. Pixeline/hotel skrottenborg. Den er et rent hit hos den 8årige knægt
og hans venner her i huset lige pt, og den kører fint på en 5 år gammel pc.

--
Mom "Let’s show how you’ve learnt all the months of the year. Janu.."
Daughter "Ary!"

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-10-05 18:46

Peter T. wrote:
> Feks. Pixeline/hotel skrottenborg. Den er et rent hit hos den 8årige
> knægt og hans venner her i huset lige pt, og den kører fint på en 5
> år gammel pc.

Og der er også Magnus & Myggen, Hugo og andre jeg ikke lige kan huske på
stående fod.

Fra : Peter

Dato : 03-11-05 22:46

René Hvid wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogen der kender nogle spil som er velegnede til en 8 årig knægt, de
> skal kunne køre på en 1,5 Ghz pentium med 256 ram

Min søn på 7 år er helt vild med Harry Potter spillene. Der er dansk
tale (i dk version naturligvis), så det er ikke et krav at børnene kan
læse. Burde også kunne køre fint på en 1,5 Ghz.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 16:24

"Peter" <peter@idontwantspam.dk> skrev i en meddelelse

> Min søn på 7 år er helt vild med Harry Potter spillene. Der er dansk tale
> (i dk version naturligvis), så det er ikke et krav at børnene kan læse.
> Burde også kunne køre fint på en 1,5 Ghz.

Need for speed serien, bare du ikke køber den nyeste, burde de køre.....
Hvis du da ha et nogenlunde grafikkort i maskinen, det skrev du ikke noget
om.

/Ole