Monotont monogami og kvindefascisme
Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-05 21:06

Monotont monogami og kvindefascisme

Livsglædefjendske feminist-politikere vil straffe luderkunder. Fordi
mødres ære er, at pille selvtillid ud af deres børn og gøre dem til
autoritetstro slaver af staten.

Frihedskæmpere ved, at der går ikke noget fra q-kæresten ved at m har
sidespring. M-Han får ny ideer til den erotiske leg. Q-partneren
tvinges til at oppe sig og gå med på nogle af den fantasifulde mands
ideer.

Oscar Wilde - og en arabisk filosof før Muhamed - tilrådede at mænd
ikke skammer sig ved onani, men taler åbent om det.

Engang spurgte min gymnasieklasse mig om sex i den sidste time før
jul. Jeg var ellers puritansk mht kun at snakke fysik og kemi (aldrig
politik), men jeg oplyste om mine onani-fantasier. Ingen andre turde
oplyse om deres. De syntes helt klart, at jeg var modig - og lidt
sindsyg at jeg ikke valgte det normale hemmelighedskræmmeri.

Når jeg har levet i parforhold med hyppig sex, blev det monotont. Mænd
er til afveksling. Kvinder bør ikke hæmme det. Det er oftest rigelig
hæmning at mandens sexappeal ikke muliggør afveksling - andet end
købesex.

Jeg tror mange mænd som mig tænker på andre end kæresten mens de
elsker med hende. På flottere piger. På bundne piger. På bindende
piger. Især når de skal til at komme. Så er deres yndlings-fantasier i
front, fx SM.

Jeg har i årtier haft en uforståelig hang til at blive domineret. Der
er intens værdsættelse i, at kvinden gider piske og binde. Når jeg har
prøvet det virkeligt, har det været skuffelse, men i fantasi - ved
samleje og onani - bliver det bedre og bedre

Cirka en tyvendedel af Ugens Rapports grå sider har handlinger med
mænd, der domineres - og lidt flere om piger der kan lide sado-mænd,
hvilket også er lidt mere pirrende end den gængse, jævnbyrdige
kærlighed.

De sider har jeg hevet ud, inden jeg gik til antikvariatet og
ombyttede bladene med en trediedel så mange andre brugte blade.

Engang kom jeg sammen med en revisor, der havde været kæreste med
journalisten Mogens Brandtoft, der skrev netop disse " læserbreve" .
Han havde brug for at blive domineret, og det var ret sjovt, hvad hun
fortalte om ham.

Det er åndsvagt, at mænd skammer sig over perversioner. Vi burde tale
så naturligt om dem som om vejret. (Om lort og pis bør også hæmninger
væk.)

Dette er politisk relevant vedr tabuerne, der måske hjælper SF-R
lovforslaget igennem, om straf (og i første omgang oplysning) til
luderkunder.

Så¨- hvad er dine yndlings-fantasier?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-11-05 22:40

Bo Warming wrote:
> kvindefascisme

Ohh Bo Warming ...Steen Johansen og jeg vil gerne ha din krop
nu ved jeg du har drevet en sæd doner hjælp - vi tænkte på om du ikke er
frisk på at prøve den femenine side af dig selv ?
så er vi 2 der gerne vil slikke din pik - pule dig i numsen osv.
vi ved hvor du bor så vi kan jo bare komme forbi - hvis du er frisk ?
tænk dig et forhold helt uden kvindefascisme - svar i gruppen - vi er friske
!

Fra : Ralph

Dato : 01-11-05 22:48

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> Ohh Bo Warming ...Steen Johansen og jeg vil gerne ha din krop
> nu ved jeg du har drevet en sæd doner hjælp - vi tænkte på om du ikke er
> frisk på at prøve den femenine side af dig selv ?

Stavefejl = troll ( i dette tilfælde)

--
venligst
Ralph

Fra : Gert

Dato : 01-11-05 23:31

On Tue, 1 Nov 2005 22:47:41 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
>
>Stavefejl = troll ( i dette tilfælde)

2 stavefejl og et manglende punktum

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 03:10

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> wrote in message

> [...]
> ?
> tænk dig et forhold helt uden kvindefascisme - svar i gruppen - vi

En hyggelig snak over et glas hvidvin er jeg altid med på.
Men med risiko for voldtægt, så kom en ad gangen
For ikke at have et hul i min almendannelse har jeg prøvet det der
anale een gang - det sagde mig intet

Og højrehånd er bedre end tunge til penisfriktion - og min egen er
bedst, når det ikke er en smuk pige der siger liderlige SM-ting mens
hun gir svensk
Jeg plejer at købe nogle ret seje dominans rollespil, og kan ikke
forestille mig at det kan more mig mand-mand.
Erfarne piger kan variere spændende over det tema jeg indledningsvis
har dikteret
Det er et brist- Jeg kan ikke leve op til Woody Allens "bisexualitet
er klogt - der er dobbelt chance for date". Sorry.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 03:21

> [...]
>
> Dette er politisk relevant vedr tabuerne, der måske hjælper SF-R
> lovforslaget igennem, om straf (og i første omgang oplysning) til

Er der ikke andre end mig, der har benyttet massageklinikker her?

Engang drillede jeg pigen at hendes orgasme-fake var
letgennemskueligt. Hun gav mig pengene tilbage!

Engang spurgte jeg før vi startede "får du nogensinde orgasme med en
kunde" og hun svarede "Så koster det ekstra"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 05:21

On Wed, 2 Nov 2005 03:21:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Er der ikke andre end mig, der har benyttet massageklinikker her?

jo mig !
jeg fejler godt nok at se hvad det kommer dk.politik ved ?

>Engang drillede jeg pigen at hendes orgasme-fake var
>letgennemskueligt. Hun gav mig pengene tilbage!

det er nogen fine steder du kommer sidste gang du skrev om det
beretede du om at du kom gratis i bad !
tør man spørge om adressen på stedet ?

>Engang spurgte jeg før vi startede "får du nogensinde orgasme med en
>kunde" og hun svarede "Så koster det ekstra"

skarp kvinde :)

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 06:53

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> jeg fejler godt nok at se hvad det kommer dk.politik ved ?

> det er nogen fine steder du kommer sidste gang du skrev om det

De to nævnte steder er Hermodsgade ca 11 og
Vesterbrogade 90 - men de eksisterer ikke nu

> skarp kvinde :)

Alle piger faker kun hvis det belønnes

May I Feel Said He?-may I feel said he-(i'll squeal said she-just once
said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how much said she-a
lot said he)-why not said she--(let's go said he-not too far said
she-what's too far said he-where you are said she)--may I stay said
he-(which way said she -like this said he-if you kiss said she)--may I
move said he-is it love said she)-if you're willing said he-(but you're
killing said she--but it's life said he-but your wife said she-now
said he-ow said she--(tiptop said he-don't stop said she-oh no said
he)-go slow said she--(cccome? said he-ummm said she-you're divine!
said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

Fra : andropov

Dato : 02-11-05 15:56

On Wed, 02 Nov 2005 05:20:36 +0100, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

> [...]
>jeg fejler godt nok at se hvad det kommer dk.politik ved ?

>det er nogen fine steder du kommer sidste gang du skrev om det

Mon det er på Classensgade 9 .......

http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/browse_thread/thread/d9f613deb159a332/0851112a12fc9df5?lnk=st&q=kr.+group:dk.snak.seksualitet+author:bo+author:warming&rnum=22&hl=da#0851112a12fc9df5
25 Dec. 2004 21:56
Emne: Benhårde thaipiger og os has-beens

jeg ringede på og den mndst smukke af de to 25-årige gav mig en
prisliste.
Jeg forklarede, at jeg mest behøvede et sted at sidde og læse i min
medbragte bog en time, hvis det kunne kombineres med billigste service

menuen - svensk - 400 kr.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 19:13

On Wed, 02 Nov 2005 15:55:35 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg forklarede, at jeg mest behøvede et sted at sidde og læse i min
>medbragte bog en time, hvis det kunne kombineres med billigste service

der var sgu godt nok billigt EN time ?

Fra : andropov

Dato : 02-11-05 19:31

Bo Warming er prisbevidst.

Fra : Paul

Dato : 03-11-05 00:04

Bo M Mogensen skrev:

> der var sgu godt nok billigt EN time ?

Så vidt jeg forstår, så er "svensk" at få spillet pik.

Det kan jeg godt nok gøre billigere, og højst sandsynligt også bedre.

I må have mig undskyldt, men jeg fatter ikke at man(d) vil betale for sex.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : ThomasB

Dato : 03-11-05 18:11

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> I må have mig undskyldt, men jeg fatter ikke at man(d) vil betale for sex.

Nogle betaler for at få slået græs, og andre for at få spillet pik.

Kvinder køber også mænd, men der er der stort set ingen fokus på.
Læg mærke til den enlige kvinde, der med 6 øl kan få malet et helt hus...

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 19:27

jensTB wrote:

> Kvinder køber også mænd, men der er der stort set ingen fokus på.
> Læg mærke til den enlige kvinde, der med 6 øl kan få malet et helt hus...

Ha ha ha jens, fik du slet ikke noget fisse, kun 6 øl, ha ha ha ha ha,
det var da noget af en afbrænder ?

--
Ejvind

Fra : Paul

Dato : 03-11-05 22:52

ThomasB skrev:

> Nogle betaler for at få slået græs, og andre for at få spillet pik.
>
> Kvinder køber også mænd, men der er der stort set ingen fokus på.
> Læg mærke til den enlige kvinde, der med 6 øl kan få malet et helt hus...

Dem om det.

Læg mærke til finten Thomas, den går ud på at hun får pik og han får fisse uden nogen får
penge for det. At en kvinde får malet et helt hus for 6 bajere, det er sgu da bare
krejlerånd der vil noget. Fik han iøvrigt fisse? Det kom du ikke ind på... ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-11-05 16:25

[ThomasB | Thu, 3 Nov 2005 18:10:42 +0100]

>Nogle betaler for at få slået græs, og andre for at få spillet pik.
>
>Kvinder køber også mænd, men der er der stort set ingen fokus på.
>Læg mærke til den enlige kvinde, der med 6 øl kan få malet et helt hus...

Kloge ord :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-05 07:02

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> [...]
> bedre.
>
> I må have mig undskyldt, men jeg fatter ikke at man(d) vil betale

Betaling for svensk - og her for venterum - er især betaling for
KVINDENS NØGENHED DER ER KLOGERE END FILOSIFIENS LÆRE

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-05 07:05

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg forklarede, at jeg mest behøvede et sted at sidde og læse i min
> medbragte bog en time, hvis det kunne kombineres med billigste

Sidstnævnte ventesal-episode var netop Glassensgade 9 - et godt
Thaisted - men ti er lige så gode bl.a. to på Bjelkes Alle

JEg foretrækker danske piger og det var hermodsgade hhv Vesterbrogade
90 at jeg 1. fik penge retur 2. fik at vide at hvis hun skulle have
orgasme, kostede det ekstra.

Fra : andropov

Dato : 05-11-05 09:20

On Sat, 5 Nov 2005 07:04:35 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Sidstnævnte ventesal-episode var netop Glassensgade 9 - et godt
>Thaisted - men ti er lige så gode bl.a. to på Bjelkes Alle

>JEg foretrækker danske piger

Ja, de er nok ikke så benhårde.

> og det var hermodsgade hhv Vesterbrogade
>90 at jeg 1. fik penge retur 2. fik at vide at hvis hun skulle have
>orgasme, kostede det ekstra.

Hvad mon gigolokunde ville sige hvis gigolo sagde ekstrapris ved
sædsprøjt... :)