Bondam kræver buske til bøsserne
Fra : Tveskaeg

Dato : 01-11-05 12:21

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-11-05 16:04

On Tue, 01 Nov 2005 12:21:27 +0100, Tveskaeg wrote:

Jeg vil da også have nogen buske...
--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 01-11-05 20:05

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in

> Jeg vil da også have nogen buske...

Jeg vil hellere duske...

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-11-05 20:21

On Tue, 01 Nov 2005 19:04:38 +0000, GB wrote:

> Jeg vil hellere duske...

Duske i buskene i buskene?
--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 01-11-05 21:06

> Duske i buskene i buskene?

Duske dullens dusk, duskase.

GB

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-05 19:43

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Alt for en stemme.

Absurd. Bøsser der dyrker tilfældigt sex må tage hjem til en af
deltagerne, og dyrke det i soveværelset.

Biseksuelle mænd må leje et hotelværelse, så konerne ikke finder ud af
det ...

Og jeg har snakket med pædagoger i børneinstitutionerne i Ørstedparken.
De finder brugte kondomer om morgenen; hvordan skal de forklare
børnehavebørn det?
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-11-05 19:49

> [...]
> Ørstedparken.
> De finder brugte kondomer om morgenen; hvordan skal de

hvad med sandheden?

--
Arne H.Wilstrup

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-05 19:55

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> hvad med sandheden?

En forklaring om hvordan seksualakten kan finde sted? Det bør da vente
til {normalt} 6. klasse.

Der er altså forskel på 4-årige og 12-årige.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-11-05 20:40

> En forklaring om hvordan seksualakten kan finde sted? Det
> bør da vente
> til {normalt} 6. klasse.

hvorfor det? man kan da forklare tingene på mange måder -
også for små børn - tænk på Inge og Steen Hegelers bog:
"hvordan mor?" - en best-seller og udmærket med tegninger og
forklaringer som også kan forstås af de mindste.

> Der er altså forskel på 4-årige og 12-årige.

virkelig?

--
Arne H.Wilstrup

Fra : Henning Sørensen

Dato : 01-11-05 21:20

> [...]
> til {normalt} 6. klasse.
>
> Der er altså forskel på 4-årige og 12-årige.

Fuldstændig enig !
Det kan ikke være rimeligt, at en børnehave pædagog skal forklare børn
på 4-5 år "manden tager ballonen på sin tissemand
- det brune udenpå er det vi kalder for pølse..."...!

/Henning.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-05 04:29

Henning Sørensen <hkksnews@privat.dk> wrote:

> Det kan ikke være rimeligt, at en børnehave pædagog skal forklare børn
> på 4-5 år "manden tager ballonen på sin tissemand
> - det brune udenpå er det vi kalder for pølse..."...!

Nu går du ikke alene for langt - du er også uvidende.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henning Sørensen

Dato : 02-11-05 08:23

> Nu går du ikke alene for langt - du er også uvidende.
> --
> Per Erik Rønne

Jamen pardon da..
Under headeren "Bondam kræver buske til bøsserne"
skriver du:
> [...]
>
> Og jeg har snakket med pædagoger i børneinstitutionerne i Ørstedparken.
> De finder brugte kondomer om morgenen; hvordan skal de forklare

Hvad er pointen?
Jeg mener under alle omstændigheder, at det IKKE er en børnehave
pædagogs opgave at forklare 4-5 årige om disse kondomer.
Hvis trimning af buskene kan fjerne "langelinieålene" fra ungernes
opholdssteder, så er det da bestemt det der skal til!

Hvad mener du med "går for langt" og "uvidende"?

Jeg tror ikke skiltning med "sex forbudt" vil gøre det...

/Henning.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-05 08:38

Henning Sørensen <hkksnews@privat.dk> wrote:

> Hvad mener du med "går for langt" og "uvidende"?

betjent et rektoskop.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henning Sørensen

Dato : 02-11-05 09:45

> betjent et rektoskop.
> --
> Per Erik Rønne

Allright - mine sexuelle eller lægelige erfaringer strækker sig ikke så
vidt.
Jeg beklager - mine skriblerier var funderet på ren spekulation...

Men min *politiske* holdning er immervæk, at der intet galt er i
at søge at fjerne problemmet fra parken.

Tilsyneladende er der et behov for sådanne steder - måske man
skulle indføre "bollehuse" ligesom de huse i Zurich (er det vist?),
hvor narkomaner kan fixe, uden at efterlade nåle, hvor børn kan færdes.

/Henning.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-05 11:01

Henning Sørensen <hkksnews@privat.dk> wrote:

> Men min *politiske* holdning er immervæk, at der intet galt er i
> at søge at fjerne problemmet fra parken.

Her er vi jo enige.

> Tilsyneladende er der et behov for sådanne steder - måske man
> skulle indføre "bollehuse" ligesom de huse i Zurich (er det vist?),
> hvor narkomaner kan fixe, uden at efterlade nåle, hvor børn kan færdes.

Der findes allerede hoteller ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-11-05 11:30

Per Rønne wrote:

> [...]
>
> Og jeg har snakket med pædagoger i børneinstitutionerne i Ørstedparken.
> De finder brugte kondomer om morgenen; hvordan skal de forklare

Jeg er helt enig i din opfattelse, men problemet kan vel muligvis være
at nogle homoseksuelle mænd måtte være specielt fascinerede af at dyrke
"forbudt" sex offentlige steder: Man har jo ligeledes set den bølge der
har været blandt heteroseksuelle, der også gik ud på at man skulle dyrke
sex på offentlige toiletter, ombord på fly, i kørende biler osv. "med
fare for at blive opdaget"?

Jeg opfatter ikke mig selv som synderligt "puritansk", men jeg mener dog
nu alligevel - ligesom du? - at sex i princippet er en privat handling
mellem de involverede i akten og at det bare ikke bør komme andre ved
(medmindre vi da f.eks. taler om decideret porno, der optages og
derefter købes af folk, der selv måtte have lyst til at overvære den.)

Denne seksuelle exhibitionisme, som findes hos både heteroseksuelle (tag
f.eks. diverse fetischparties og swinger-klubber) og ikke mindst hos
homoseksuelle KAN til tider godt virke temmeligt barnligt anstrengede:
For egentlig spiller den jo NETOP på selve overskridelsen af den
selvsamme puritanske tilknappethed, den ellers påstår at være en
"protest" imod.

Forbuden frugt er som bekendt mere attraktiv fordi den netop er forbudt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 03-11-05 01:17

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Jeg opfatter ikke mig selv som synderligt "puritansk", men jeg mener dog
> nu alligevel - ligesom du?

Jep.