Erfaring med switch
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 10-06-01 01:20

Hej

Er der nogen der har erfaring med denne switch?
http://www.trendware.com/products/TE100-S55E.htm

Jeg påtænker at købe den til et hjemme-lan med 3 maskiner og en adsl-linie.
Det er jo en temmelig dyr switch så jeg vil gerne høre om eventuelle
erfaringer.

--
Venlig hilsen
Tonny

Fra : SirEL

Dato : 10-06-01 19:57

den koster 595,- på www.edbpriser.dk

// SirEL

--
..
Tonny Sejr Kromann <tskromann@hotmail.com> skrev i en

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 11-06-01 17:22

> den koster 595,- på www.edbpriser.dk

Jep - det var også der jeg fandt den. Men der er jo ikke nogen billige der
er mærkevare-switche så jeg ville godt høre et par erfaringer.

--
Venlig hilsen
Tonny

Fra : Andreas Warberg

Dato : 10-06-01 21:26

"Tonny Sejr Kromann" <tskromann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
adsl-linie.
> Det er jo en temmelig dyr switch så jeg vil gerne høre om eventuelle

Jeg har købt sådan en switch til mit netværk med 5 maskiner og en dsl linie
og er meget tilfreds med den. Meget fine overførselshastigheder.
Der har aldrig været problemer, den bliver næsten ikke varm og der er ingen
blæser i - og så er den billig.

Mvh. Andreas

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 11-06-01 17:28

> [...]
> og er meget tilfreds med den. Meget fine overførselshastigheder.
> Der har aldrig været problemer, den bliver næsten ikke varm og der er

Tak ... det var jo godt at vide. Især rart at den er uden blæser, for de kan
da larme for vildt. Har "prøve-lyttet" nogle D-Link produkter. Oh skræk ...
oh skræk.
Men det er ret godt klaret hvis du har alle 5 maskiner + routeren på en
5-port switch.
Men du har måske ikke en router-løsning, eller flere interfacekort i en af
maskinerne?

--
Venlig hilsen
Tonny

Fra : Andreas Warberg

Dato : 11-06-01 22:54

> [...]
> 5-port switch.
> Men du har måske ikke en router-løsning, eller flere interfacekort i en af

Det er så 8 ports udgaven jeg har ;) - forskellen er den samme... :D

Mvh. Andreas

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 12-06-01 00:29

> Det er så 8 ports udgaven jeg har ;) - forskellen er den samme... :D

He he .. det går rigtig godt.
6 kabler i 5 porte og forskellen er den samme.
Det er vist dig, Andreas, man skal have fat i når der er store problemer der
skal løses.
Nå nok pjat, sengetid.
Tak for hjælpen.

--
Tonny

Fra : Andreas Warberg

Dato : 12-06-01 00:43

> [...]
> 6 kabler i 5 porte og forskellen er den samme.
> Det er vist dig, Andreas, man skal have fat i når der er store problemer

Prøv nu at læse hvad jeg skriver... den switch du spørger om fås i to
udgaver... en med 5 porte - og en med *tada* 8 porte. Og rent faktisk har
jeg købt 8 ports udgaven fordi jeg ikke ville have plads til alle computere
på den 5 ports udgaven...

Ordknepper :D

-Andreas

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 12-06-01 22:02

> Prøv nu at læse hvad jeg skriver... den switch du spørger om fås i to
> udgaver... en med 5 porte - og en med *tada* 8 porte.

Ja men det havde jeg skam fattet. Du skrev det bare på en måde så det kunne
fortolkes lidt sjovt, hvilket jeg gjorde.
Men tak for hjælpen, jeg tror jeg tør bestille en baseret på din anbefaling.

--
Tonny