Fransk politi er IKKE forelsket i autonome
Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-05 10:06

Igen og igen viser dansk politi, at deres autonom-kælledægger, der
giver dem så meget let arbejde, skal have lov at slippe fra al vold,
hærværk, maskering og andre lovbrud.

Fransk politi har ikke sådanne ulandsforhold og sådan intolerance mod
landets lovlydige.

De bruger effektive ikkedødelige redskaber: tåregas.

Århus, der senest har været plaget af ung voldspsykopati , er nu
plaget af politikere der kappes om at forebygge vold ved at forkæle de
unge med meningsløse, højtlønnede job -
Ritt Bjerregårds ulovlige model med at sortliste de firmaer. der ikke
har ansat indvandrere , er skræmmende

Bøllerne, der prøver at dræbe min kone og mig og gøre mit hus til en
ruin, er både muslimer og "ungdomshusets" normale, danske klientel.
"Drengestreger" siger politiet, når de pågriber dem, og lader dem gå,
hvis de ser ud som om, at de kunne være under 15 år - ingen navne
nedskrives, ingen forældre kontaktes. De pågrebne ulovligt
snigvåbenbevæbnede måske-terrorister var bl.a. omkring 15 år.

-- Optøjer i Paris-forstæder breder sig --
Fransk politi affyrede tåregas mod omkring 100 demonstranter, der
kastede molotovcocktails mod de udkommanderede betjente i en forstad
til Paris, hvor optøjerne fortsatte for femte nat i træk natten til
tirsdag.
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3356728

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-11-05 22:44

Bo Warming wrote:
> Igen og igen viser dansk politi, at deres autonom-kælledægger, der
> giver dem så meget let arbejde, skal have lov at slippe fra al vold,
> hærværk, maskering og andre lovbrud.

Kære Bo Warming - jeg har læst om dine problemer med de autonome - hvorfor
flytter du ikke sammen med Steen og jeg i et bøsse kolektiv ?
ude på landet - hvor vi alle tre kunne gå nøgne rundt og smøre hinanden ind
i olie og ha noget dejligt homo sex - jeg synes du skulle sælge kassen på
nørrebro og komme ud til os her på landet !

Fra : Ralph

Dato : 01-11-05 22:48

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> i olie og ha noget dejligt homo sex - jeg synes du skulle sælge kassen på
> nørrebro og komme ud til os her på landet !

Stavefejl = troll ( i dette tilfælde)

--
venligst
Ralph

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 03:14

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> wrote in message

> [...]
> i olie og ha noget dejligt homo sex - jeg synes du skulle sælge
> kassen på
> nørrebro og komme ud til os her på landet !

Min lejlighed er byens bedste og her bor jeg til jeg dør, og jeg
finder nok snart god lejer der evt vil købe senere, nu da jeg har fået
badeværelser i begge husets ejerlejligheder. Kender I en fornuftig
boligsøgende så bed ham/hende/dem ringe 35861000.
Stedet er ideelt til børn.
Nørrebro Frederiksberg området er jeg vokset op i og holder af - de
autonome må jeg leve med, de er vist kørt trætte eller skammer sig.
På landet er der langt til alt, og naturen de billige skidt er KEDELIG
sammenlignet med butikker og menneskebad - som Kierkegaard tager jeg
"menneskebad"

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-11-05 07:05

Bo Warming wrote:
> På landet er der langt til alt, og naturen de billige skidt er KEDELIG
> sammenlignet med butikker og menneskebad - som Kierkegaard tager jeg
> "menneskebad"

Det vil sige, at du tørrer skidtet af på andre ?

--
Ejvind

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 10:09

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Det vil sige, at du tørrer skidtet af på andre ?

Læs Garffs fine Kierkegard biografi

Filosoffen faldt i snak med høj og lav, og blev inviteret hjem til
middagsselskaber, hvor han var festens midtpunkt - ikke
tør.Lidenskabelig, hvilket jeg selvmodsigelsesfri saglige mig sjældent
er.
Ikke "Knirkegaard" som han ellers karikeres, fordi hans bøger er
støvede udfra vor tids smag.

Så sprudlende er jeg ikke. Og badede jeg oftere ville det intet ændre.
JEg har en irriterende personlighed. Meninger der jogger på folks
vanetænkning og forfængelighed.
Men jeg smitter ikke af, fysisk, som du antyder - duftstoffer kommer
fra armhuler kun - så skal jeg være sammen med nogen deodoranter jeg
mig,

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 19:44

On Wed, 2 Nov 2005 10:09:21 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> - duftstoffer kommer
>fra armhuler kun -

nahh jeg har nu en kedelig perosnelig erfaring med sure tær ..hvis jeg
ikke skyller dem mindst en gang om dagen og skifter sokker

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 21:49

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> nahh jeg har nu en kedelig perosnelig erfaring med sure tær ..hvis
> jeg
> ikke skyller dem mindst en gang om dagen og skifter sokker

Ja sådan er vor krops biokemi - når man som du tilhører det flertal af
hygiejniske untermensch, der bruger sko.
Siden mine ulandsår har jeg gået barfdet altid

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 22:27

On Wed, 2 Nov 2005 21:49:07 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Ja sådan er vor krops biokemi - når man som du tilhører det flertal af
>hygiejniske untermensch, der bruger sko.

sandaler

>Siden mine ulandsår har jeg gået barfdet altid

er det ikke lidt koldt om vinteren i det fri ?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-05 23:13

> er det ikke lidt koldt om vinteren i det fri ?

Der er dyb filosofi i følgende

"In skating over thin ice, our safety is in our speed." Emerson

og en hurtig tur til nærmeste supermarked uden sko er OK selv når
sneen er saltet, og sneskovling på fortovet splitterfornøjet er en
oplevelse a la vinterbadning (og tidligt om morgnen, når der netop er
faldet sne, der skal væk, er gaden øde)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 23:32

On Wed, 2 Nov 2005 23:13:03 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Der er dyb filosofi i følgende
>
>"In skating over thin ice, our safety is in our speed." Emerson

jow ..

>og en hurtig tur til nærmeste supermarked uden sko er OK selv når
>sneen er saltet, og sneskovling på fortovet splitterfornøjet er en
>oplevelse a la vinterbadning

som vi lige har talt om - og jow jeg kan godt se der er en sikkert
helse bringende træning i både at gå barfodet og vinter

> (og tidligt om morgnen, når der netop er
>faldet sne, der skal væk, er gaden øde)

jamen det lyder da unægteligt rart - folk spørger mig også ofte om jeg
ikke fryser ved at gå i sandaler om vinteren men det gør jeg faktisk
aldrig og jeg har efter 5 år i sandaler endnu ikke fået genem blødte
fødder - så jeg går ud fra det er en trænings sag - med al den slags.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-05 00:46

> [...]
> aldrig og jeg har efter 5 år i sandaler endnu ikke fået genem blødte
> fødder - så jeg går ud fra det er en trænings sag - med al den

Ligesom god moral kommer indefra, så kommer varmefornemmelsen af et
godt blodomløb

Eksperternes og luksusdyrenes problemløsning er ofte dum - ved at
bevæge tæerne får man god varme

Jeg havde fodkuldeproblemer før jeg gik barfodet , men nu er
blodårerne veludviklet

Morale: færre skattepenge til eksperter. De fatter ikke noget. Gode
løsninger er dem man finder ved selv at gøre sine erfaringer.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-05 03:47

On Thu, 3 Nov 2005 00:45:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Ligesom god moral kommer indefra, så kommer varmefornemmelsen af et
>godt blodomløb

ja selv kan jeg holde til en del kulde hvis jeg ikke bliver våd

>Morale: færre skattepenge til eksperter. De fatter ikke noget.

tænker du på nogen sepcielt ?

>Gode
>løsninger er dem man finder ved selv at gøre sine erfaringer.

ja og de koster ikke noget :)

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-11-05 22:10

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> writes:

> nahh jeg har nu en kedelig perosnelig erfaring med sure tær ..hvis jeg
> ikke skyller dem mindst en gang om dagen og skifter sokker

Du kan have gummistøvler på i dagevis uden lugtgener.

Det kommer først når du tager dem af.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : JB

Dato : 03-11-05 01:56

Ejvind Kruse wrote:

> Det vil sige, at du tørrer skidtet af på andre ?

har du fået en ny ven ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 08:45

JB wrote:

> har du fået en ny ven ejvind ?

Ja, du gider jo end ikke besøge mig, når jeg ligger dødssyg
på en enestue.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 03-11-05 17:21

Ejvind Kruse wrote:

> Ja, du gider jo end ikke besøge mig, når jeg ligger dødssyg
> på en enestue.

er det kun AIDS patienter der får stillet ADSL til rådighed eller er det
alle patienter ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 20:05

JB wrote:

> er det kun AIDS patienter der får stillet ADSL til rådighed eller er det
> alle patienter ???

Læser du egentlig det jeg skriver, mæhttesine ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 05-11-05 03:18

Ejvind Kruse wrote:

> Læser du egentlig det jeg skriver, mæhttesine ?

jeg prøver da, når du ikke går i warez-klaus mode ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-05 08:20

JB wrote:

> jeg prøver da, når du ikke går i warez-klaus mode ?

Jeg kan oplyse dig om, at det eneste de stiller til rådighed
er et 20 " Grundig, nul adsl.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 19:18

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg kan oplyse dig om, at det eneste de stiller til rådighed
> er et 20 " Grundig, nul adsl.

i syge har det sgu godt ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 09-11-05 18:12

JB wrote:

> i syge har det sgu godt ?

Fjernbetjening var der da ?

--
Ejvind

Fra : GB

Dato : 09-11-05 19:02

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in news:3tep0qFrsunvU1
@individual.net:

> Fjernbetjening var der da ?

Til din numse-vibrator?

FUT hjem igen

GB

Fra : JB

Dato : 09-11-05 19:18

Ejvind Kruse wrote:

> Fjernbetjening var der da ?

malkoen ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-11-05 09:44

JB wrote:

> malkoen ?

Du er da helt skudt i den malko ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 02:49

Ejvind Kruse wrote:

> Du er da helt skudt i den malko ?

jeg vil da lige høre om du får noget ud af hende/ham når bistanden nu har
betalt ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 06:51

JB wrote:

> jeg vil da lige høre om du får noget ud af hende/ham når bistanden nu har
> betalt ?

Hvad fik du selv, ud over reparationer af dørkarmene ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 13:40

Ejvind Kruse wrote:

> Hvad fik du selv, ud over reparationer af dørkarmene ?

de sagde hun var på sygebesøg ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 20:09

JB wrote:

> de sagde hun var på sygebesøg ???

Jeg sagde jo at den fede røv aldrig kom gennem dørene ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:33

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg sagde jo at den fede røv aldrig kom gennem dørene ?

smed du hende så ud i hønsehuset ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:46

JB wrote:

> smed du hende så ud i hønsehuset ?

Der er døren da endnu smallere ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:22

Ejvind Kruse wrote:

> Der er døren da endnu smallere ?

du har da samme størelse som warez-klaus såhhh

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-05 07:42

Algeriets invasionister i Paris, der smider molotovs overalt,er kommet
dertil for at opnå arbejdsfri tidobling af indtægt

Nu siger journalisterne at årsagen til deres vold er at de er FOR
FATTIGE!

Dansk Politi beundrer vore "dybt troende og meget forpligtede
muslimer"
Det er ikke de værste mennesker, siger Jørgen Bro. Jo det er.

Een skarpskytte kunne have hindret Bastille-overgivelsen 1789 - tving
politiet til rationel brug af skarpskytter med gummikugler NU, overalt
i EU

Danmark er et uetisk uland i forhold til Frankrig og Tyskland, ved at
vi forbyder vandkanoner og gummikugler og tåregas