Så er det ud!
Fra : Zeki

Dato : 01-11-05 00:02

Sådan nogle skydeglade og griske ubehageligheder der fupper og bedrager, kan
vi ikke have rendende her i landet - ud med ham:

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=398414/

Mvh
Zeki

Fra : Jesper

Dato : 01-11-05 00:10

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote:

> Sådan nogle skydeglade og griske ubehageligheder der fupper og bedrager, kan
> vi ikke have rendende her i landet - ud med ham:

> [...]

Svjv er han en simpel kassebedrøver. Han udgør ikke et sikkerhedsproblem
som muhamedanerne i Rosenhøj, der brandbombede en vuggestue!

Du er en skide muhamedanerrøvslikker Zeki!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Zeki

Dato : 01-11-05 00:16

> Du er en skide muhamedanerrøvslikker Zeki!

Det bliver jeg først det øjeblik jeg begynder at spamme denne NG med
succeshistorier om muslimer i Danmark, som modvægt til smædekampagnen. Men
hvorfor skulle jeg det? Jeg ville jo bare skræmme 3/4 af skribenterne
herinde væk.

Du kan i øvrigt kalde mig hvad du vil. Jeg er immun.

Fra : Egon Stich

Dato : 01-11-05 01:09

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver jeg først det øjeblik jeg begynder at spamme denne NG med
> succeshistorier om muslimer i Danmark,

Jamen lad os få nogle stykker.
Det kunne da være hyggeligt.
Om ikke andet anderledes

> Jeg ville jo bare skræmme 3/4 af skribenterne
> herinde væk.

Det skal du ikke være så sikker på.
Det kunne jo være, du undervurderede folks interesse i, at se sagerne fra 2
sider.
Nogen måske blive klogere?
Hvem ved?

MVH
Egon

Fra : Barney Gumble

Dato : 01-11-05 02:18

Zeki wrote:

> Det bliver jeg først det øjeblik jeg begynder at spamme denne NG med
> succeshistorier om muslimer i Danmark, som modvægt til
> smædekampagnen.

Nævn 80.

> Du kan i øvrigt kalde mig hvad du vil. Jeg er immun.

Så vil jeg være iman.

Fra : Jim

Dato : 01-11-05 09:44

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> Nævn 80.

> Så vil jeg være iman.

Hvordan kan man være det?
Det er nok snarere noget, man kan have..

Fra : Henri Gath

Dato : 01-11-05 00:55

> Du er en skide muhamedanerrøvslikker Zeki!

Han længes bare efter Kalifatet - ironisk nok - for folk som ham er nogle af
de første, religionspolitiet afhenter...

Fra : Jesper

Dato : 01-11-05 01:00

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Han længes bare efter Kalifatet - ironisk nok - for folk som ham er nogle af
> de første, religionspolitiet afhenter...

Ja, Mutawe'en afhenter Zeki til forhør - med brug af "moderat fysisk
pres", så som pisk under fodsålerne, gennemprygling med tyrepikken og
elektrisk stød.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Egon Stich

Dato : 01-11-05 01:15

> Svjv er han en simpel kassebedrøver. Han udgør ikke et sikkerhedsproblem
> som muhamedanerne i Rosenhøj, der brandbombede en vuggestue!

Men han er prototypen på en liberal.
Udnytter andre.
Han bør sendes til vore Grønlandske besiddelser med een riffel 5 patroner og
en bjørnefælde.
Telt og sovepose.
I mørketiden. Uden stearinlys og tændstikker.
Så skal han nok lære det, skal han.

MVH
Egon

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-11-05 00:18

Zeki wrote:
> Sådan nogle skydeglade og griske ubehageligheder der fupper og
> bedrager, kan vi ikke have rendende her i landet - ud med ham:

Sig mig - nægter du bare at se problemstillingen siden du bliver ved med
de postninger? Hvis du har en pointe udover det med, at du vil have alle
smidt ud, hvis perkerne skal sendes hjem, så kom med den.

Fra : Zeki

Dato : 01-11-05 06:12

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Sig mig - nægter du bare at se problemstillingen siden du bliver ved med
> de postninger? Hvis du har en pointe udover det med, at du vil have alle
> smidt ud, hvis perkerne skal sendes hjem, så kom med den.

Naturligvis er der en pointe. Og naturligvis mener jeg ikke seriøst at
hverken formanden for jægerforeningen, lastvognschauffører eller
pensionister skal smides ud af landet.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-11-05 09:41

Zeki wrote:

> Naturligvis er der en pointe.

Lad høre.

Fra : GB

Dato : 01-11-05 00:34

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote in

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=398414/

Han får nok sit bol i røven, når han kommer for retten, skal du se. Du ikke
bekymret.

GB

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-11-05 02:21

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote in message
> Sådan nogle skydeglade og griske ubehageligheder der fupper og bedrager,
> kan vi ikke have rendende her i landet - ud med ham:

> [...]

Er det ikke jægernes problem ?

Thorkild

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-11-05 09:12