80-årig bedste røver bank
Fra : Jim

Dato : 31-10-05 19:32

Og vil man sætte hende i spjældet eller på plejehjemmet?
Herhjemme kan de to ting godt ligne hinanden... ;0)

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=318778

Hun skulle have noget hjælp i stedet den stakkels gamle kone.
Men hvad har man af socialhjælp i Italien?

J.

Fra : Zeki

Dato : 31-10-05 21:02

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> Og vil man sætte hende i spjældet eller på plejehjemmet?

Ud af landet med hende!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-05 21:36

Zeki wrote:
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
>
> Ud af landet med hende!

Du er ved at komme efter det; men der er sandsynligvis tale om en
italiensk kone, og så kan Italien jo dårligt være bekendt bare at
eksportere sorteper til helt uskyldige lande. Det ville jo i princippet
svare til at gøre som de lande, der oversvømmer andre lande med
overskudsbefolkning, fordi de ikke kan finde ud af at holde op mens
legen er god.

Fra : Jim

Dato : 01-11-05 01:00

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
>
> Ud af landet med hende!

Jeg inviterer hende gerne på samfundsbetalt ophold her i Danmark, hvis jeg
kan få lov til at vælge en muhammedaner, som jeg kan give losset ud af
Danmark.
Det ville være en god investering.

Fra : Martin

Dato : 01-11-05 10:18

Jim skrev:

> [...]
>
> Hun skulle have noget hjælp i stedet den stakkels gamle kone.
> Men hvad har man af socialhjælp i Italien?

En ældre dame i en af mine bekendtes familie, blev igår udsat for et
tricktyveri.
Efter en tur i Føtex, på vej ud til parkeringspladsen henvender 3
friske 2Gere sig til hende for at spørge om vej. De er storsmileende
og på trods af hendes første frygt vælder det gode radikale hjerte
op i hende, og hun står og peger, fortæller og forklarer.
Gutterne takker, forsvinder og det samme var sørme tilfældet med
hendes pung, der havde ligget i hendes taske. Hun får fat i vagten i
føtex og 10 min efter episoden er hendes dankort spærret. Desværre
for sent. Det var lænset for 15.000.
Kassedamen kunne godt huske at der i køen bag damen havde stået nogle
mørke mænd. De havde selvfølgelig luret koden af.

Det fremmer ikke integrationen eller forståelsen. Som gæst her i
landet bør man være dobbelt lovlydig. Ikke dobbelt bundrådden.

Men hvis de fremmede fortsat vil have at DF skal vokse, så er der jo
ingen grund til at rydde op i egne rækker.

Mvh
Martin

Fra : Jim

Dato : 01-11-05 10:55

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Jim skrev:

> [...]

Men hvis de fremmede fortsat vil have at DF skal vokse, så er der jo
ingen grund til at rydde op i egne rækker.

*****************************

Svar fra J.

Det er også det, jeg skrev den anden dag.
Den form for kriminalitet er deres egen form for mini-terrorisme med
danskerne.
Og så er politiet jo travlt optaget med det, og i mellemtiden kan de
islamistiske kræfter rekruttere C4-kandidater til de store opgaver.
Og alt imedens sidder diverse slørudlæggere og snakker om manglende
forståelse for de unge, som bare mangler at tale med en imam.
Når danske rødder bliver taget i at begå ungdomskriminalitet, skal de så
også bare tale med en præst?

Den der med at man ansætter imamer i danske folkeskoler for at agere
opdrager er en farlig glidebane.
De er jo bare med til at fastholde de unge og drage dem længere ind i det
islamske samfund.
Der er jo heller ikke ansat en præst til at tale med de danske børn, som
ikke kan indordne sig.

Efter at have set TV her til morgen, hvor en 2.gen.perker står og fortæller,
hvor nødvendigt det er at begå hærværk for at blive hørt, kan jeg ikke tro
andet, end at han er blandt de 30-40 unge hvalpe, som dag efter dag har
hærget Rosenhøj.
At Louise Gade overhovedet gider spilde sin tid på dem er mig fuldstændigt
uforståeligt.
Nu har de jo lært, at det er sådan man fanger hendes interesse og får hende
i dialog.
Nå ja, hvem var det nu lige, der herinde mente, at dialog var løsningen på
alle problemer med den islamiske modsætning?
Disse kriminelle ballademagere og vandalister skulle have en gang klø, og så
skulle de sendes ud af landet.
Er de under 18, skal de sættes i forvaring til de er gamle nok til at blive
smidt ud på røv og albuer.

J.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-11-05 11:28

Jim wrote:

> [...]
> som dag efter dag har hærget Rosenhøj.
> At Louise Gade overhovedet gider spilde sin tid på dem er mig

Det er kommunalvalg, og pigen tror, hun kan score stemmer ved at stå og
lege "socialarbejder i marken".

> Nu har de jo lært, at det er sådan man fanger hendes interesse og får
> hende i dialog.

Nemlig - hun scorede et rent selvmål.