FN-resolution - Syrien skal samarbejde
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 31-10-05 18:12

"Jesus-loves-you" skrev
4744 news:RsM8f.72612$Fe7.245719@news000.worldonline.dk

[ ... internal business ... ]

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-31, CET 17:33:16, GMT 16:33:16)
- "Den skal med (DR1 s145)."

News:

=== citat start ===

DR1 s145 man 31 okt (2005, CET) 17:35:21

17:12

FN-resolution: Syrien skal samarbejde

FN's Sikkerhedsråd har enstemmigt
vedtaget en resolution, der kræver ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
18:04
- "Amen."

.... at
Syrien skal samarbejde fuldt ud med
FN's efterforskning af mordet på
Libanons tidligere regeringsleder Rafik
Hariri.

Ellers risikerer Syrien "yderligere
handling" fra Sikkerhedsrådet, som dog
ikke direkte truer med sanktioner mod
Syrien.

FN-resolutionen kræver bl.a., at Syrien
skal anholde en række mistænkte i sagen
om Hariri.

En FN-undersøgelseskommission fastslog
for nylig, at Syrien var involveret i
mordet på Hariri ...

Non Maskable Interrupt from ...
4759 news:P3s9f.72823$Fe7.246225@news000.worldonline.dk

> The Captain, "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2005-10-31, CET 13:30:5x)
> (2005-10-31, GMT 12:30:5x)
> - "Hvis jeg får ordren ... så bliver der åbnet ild."

18:07
- "Dette gælder også dig (Syria) ... Der vil blive åbnet ild!"

.... Det afviser Syrien.

=== citat slut ====

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Zeki

Dato : 31-10-05 18:35

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> [...]
> FN's efterforskning af mordet på
> Libanons tidligere regeringsleder Rafik
> Hariri. Ellers risikerer Syrien "yderligere

Nej, naturligvis ikke. For sanktioner og evt krig føres da ikke alene på
formodninger, vel? (host host)

"Mehlis was unable to find the proverbial "smoking gun" -- evidence, hoped
for by the United States, that Syrian President Bashar Assad, not exactly a
favorite of the Bush administration, personally ordered Hariri's
assassination. Although Mehlis believes he is close to discovering the
truth, he does not claim to have found it yet. The final report requested by
the UN is, as Mehlis himself says, merely an "advanced progress report." In
the report, which he delivered personally to Annan on Thursday afternoon,
Mehlis concludes that the investigation must be continued, and that the 22
accused it names must be presumed innocent until the report is in fact
complete."
http://service.spiegel.de/cache/international/spiegel/0,1518,druck-381321,00.html

Uskyldig indtil det modstatte er bevist? Ikke hvis det står til USA:

"Syria has accused the United States of launching lethal military raids into
Syrian territory from across the Iraqi border, escalating the diplomatic
crisis between the two countries"
http://www.smh.com.au/news/world/guards-killed-in-us-raids-says-syria/2005/10/30/1130607150349.html

Mvh
Zeki