Demonstration mod Iran i København
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-05 17:20

http://www.ejpress.org/article/3890

Tjekkede lige Jyllandsposten og Politiken. De medier har ikke noget om
demoen i skrivende stund. Er det ikke lidt sløvt? Var det en
overraskelsesdemonstration?

Fra : Martin K

Dato : 31-10-05 17:38

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Var det en overraskelsesdemonstration?

Øv, det ville jeg ellers gerne have være med til, selvom jeg ikke er jøde.

--
Martin K

Progressiv og tolerant

Fra : Joakim Von And

Dato : 31-10-05 17:38

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.ejpress.org/article/3890
>
> Tjekkede lige Jyllandsposten og Politiken. De medier har ikke noget om
> demoen i skrivende stund. Er det ikke lidt sløvt? Var det en
> overraskelsesdemonstration?

Det må da lige være en nyhed som du kan glæde over.

Er der så amoriner i luften eller et større stykke kage til kaffen i det
lille hjem på landet?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-05 21:32

Joakim Von And wrote:

> Det må da lige være en nyhed som du kan glæde over.

Det glæder mig altid et eller andet sted, når folk benytter sig af deres
ytringsfrihed; men er det ikke underligt, at de danske medier ikke
rapporterer om det? Der er stadig ikke noget i hverken Jyllandsposten
eller Politiken. Har der været noget i TV-Avisen?

> Er der så amoriner i luften eller et større stykke kage til kaffen i
> det lille hjem på landet?

Nu skal du ikke være sådan en storbysnude. Bor du måske inde omkring
søerne på stenbroen?

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-11-05 09:02

> [...]
> rapporterer om det? Der er stadig ikke noget i hverken Jyllandsposten
> eller Politiken. Har der været noget i TV-Avisen?

Og der ser endda ud til at være, måske over 25 mennesker til stede, hvor er
Ritzau i den sag?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-11-05 09:44

Knud Larsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Og der ser endda ud til at være, måske over 25 mennesker til stede,
> hvor er Ritzau i den sag?

Heller ikke Ritzau? Jamen, er det slet ikke en nyhed, at der kunne
trommes mere end 25 mennesker sammen til at protestere mod Ahmadinejad?

Fra : GB

Dato : 01-11-05 13:21

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> Og der ser endda ud til at være, måske over 25 mennesker til stede,
> hvor er Ritzau i den sag?

Den slags demonstrationer bliver åbenbart ikke annonceret, og får ingen
pressedækning. Det var det samme med demonstrationen mod Saddam Husseins
styre i 2002, der var måske 200 mennesker, halvdelen irakere.

GB

Fra : Jim

Dato : 31-10-05 17:47

> [...]
>
> Tjekkede lige Jyllandsposten og Politiken. De medier har ikke noget om
> demoen i skrivende stund. Er det ikke lidt sløvt? Var det en

Ja, man kunne jo lave en paralleldemonstration, hvor man krævede Mahmoud
Ahmadinejad for en krigsforbryderdomstol.
Han skal da ikke have lov til at slippe fra sin udåd mod US-ambassaden i
Teheran.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-10-05 18:03

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse news:43664a75$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
--
> Han skal da ikke have lov til at slippe fra sin udåd mod US-ambassaden i Teheran.

Er lige kørt forbi denne her der taler for din sag,,
http://www.coxandforkum.com/archives/2005_06.html

Jan Rasmussen