Ritt-forslag ulovligt
Fra : Per Rønne

Dato : 31-10-05 15:38

Ifølge Berlingske Tidende på:

http://www.berlingske.dk/valg/artikel:aid=649536/

er Ritt Bjerregaards forslag om at sortliste firmaer der ikke har
indvandrere ansat, ulovligt.

Samtidig kan MetroXpress offentliggøre en opinionsundersøgelse fra
Zapata, der viser at hele 46% af befolkningen ønske et direkte forbud
mod at eleverne i folke- og gymnasieskolen bærer religiøs
hovedbeklædning, mens kun 41% er imod.

Personligt synes jeg dog at et sådant forbud må være betinget af
indførelse af skoleuniformer, som det kendes fra de engelsktalende
lande. Som her:

http://www.macleans.school.nz/s_life/uniform.htm
--
Per Erik Rønne

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-10-05 16:28

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse news:1h5ayri.qjekt811yjgz0N%per@RQNNE.invalid...
> Ifølge Berlingske Tidende på:
>
> http://www.berlingske.dk/valg/artikel:aid=649536/
>
> er Ritt Bjerregaards forslag om at sortliste firmaer der ikke har
> indvandrere ansat, ulovligt.

Umiddelbart skulle man tro at kvinden var blevet vanvittig,
men mon ikke der ligger noget andet bag.

http://da.wikipedia.org/wiki/Den_Trilaterale_Kommission
Nuværende og tidligere danske medlemmer (et udvalg):

Ritt Bjerregaard tidl. EU-kommissær
Bodil Nyboe Andersen Direktør for Nationalbanken
Lene Espersen Justistminister
Tøger Seidenfaden Chefredaktør på Politiken

Når Ritt og Lene er til møde i TC , hvem repræsenterer de så ?
1. Sig selv
2. Deres respektive politiske partier
3. EU
4. Danmark

Hun dukker der også og de underligste steder.
http://www.lilliput-information.com/tridk.html
http://www.patriot.dk/spot0307.html
http://www.vishet.se/nexus/plan2000/pl00-2-7.htm

Jan Rasmussen

Fra : Per Rønne

Dato : 31-10-05 16:49

Jan Rasmussen <7@7.7> wrote:

> [...]
> Lene Espersen Justistminister
> Tøger Seidenfaden Chefredaktør på Politiken
>

> Når Ritt og Lene er til møde i TC , hvem repræsenterer de så ?

Dem selv. Der er tilsyneladende tale om et debatforum.

> Hun dukker der også og de underligste steder.
> http://www.lilliput-information.com/tridk.html
> http://www.patriot.dk/spot0307.html
> http://www.vishet.se/nexus/plan2000/pl00-2-7.htm

www.patriot.dk er vist en etnisk-dansk højreekstrem hjemmeside. Jeg vil
tro at hun bare optræder som »landssviger« dér.

Går man ind på den ser man straks at den indeholder »revisionistiske«
artikler - en eufemisme for /die Auschwitz-Lüge/. Og så lægger man mærke
til at Ole Kreiberg står bag ...

--
Per Erik Rønne