Det her er vores område. Vi bestemmer her.
Fra : Tveskaeg

Dato : 31-10-05 10:08

Velkommen til C. R. Larsens drømmeverden.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 31-10-05 10:15

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Velkommen til C. R. Larsens drømmeverden.

Hvis området vll løsrive sig, så må vi ud fra erfaringerne med Færøerne
vælge om vi også her vil bruge den nuværende strategi og forhandle os til en
løsning om hvor mange penge vi vil betale for at blive fri for dem eller om
vi skal bruge den gamle taktik som dengang med lægen og simpelhen sætte
kampvogne ind i området.

Carsten Overgaard

Fra : Martin K

Dato : 31-10-05 10:56

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Velkommen til C. R. Larsens drømmeverden.

Man kan kun håbe, at der i takt med at flere og flere danskere oplever
episoder som denne vil opstå et folkelige ønske om, at vi går i gang med at
iværksætte nogen repatrieringsordninger. For hvis vi ikke snart kommer i
gang med det ser det da ikke for lovende ud for de kommende generationer.

Fra artiklen:

Rosenhøj Centret i Århus-forstaden Viby ligner en krigszone. Flere aftener i
træk har området været ramt af de værste optøjer i mands minde. Det skriver
JP Århus.

Flere forretninger er forsøgt brændt af. Så sent som søndag aften var der på
ny et brandattentat. Denne gang mod en vuggestue skråt over for Rosenhøj
Centret. De tilkaldte brandfolk måtte rykke ind med politieskorte.

Tidligere er også blandt andet grillbar, en bager og et værtshus blevet
udsat for angreb.

Bag optøjerne står en større gruppe unge indvandrere.

- Vi er trætte af at blive undertrykte. Vi er trætte af, at politiet
ransager hjemme hos vores forældre. Vi er trætte af, at politiet stopper
vores biler og ransager os for øjnene af alle, så vi er til grin. Vi er
trætte af, at politiet banker en af vores venner, erklærer en af de unge
over for JP Århus med henvisning til lørdagens anholdelse af en 16-årig
somalisk dreng. Han sigtes for vold af særlig farlig karakter efter at han
fredag kastede en brosten ind gennem ruden til en bagerforretning, hvor
bagermesteren var meget tæt på at blive ramt i hovedet.

- Politiet skal holde sig væk. Det her er vores område. Vi bestemmer her,
forklarer han til JP Århus.

--
Martin K

Progressiv og tolerant

Fra : Spangkuk

Dato : 31-10-05 11:31

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev

Hold nu op!

Det er jo bare 3 dage med hver 30-40 enkelstående
tilfælde af utilpasset opførsel.

Iøvrigt vil det sikkert også snart vise sig, at deres udtalelser
er en stor gang sproglig misforståelse.....

Men hvor er deres forældre henne ? De må sgu da vide
hvad der foregår ? Er de ligeglade, eller bifalder de ligefrem
balladen ?

Spang

Fra : GB

Dato : 31-10-05 13:55

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> wrote in news:4365f258$0$67259
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Iøvrigt vil det sikkert også snart vise sig, at deres udtalelser
> er en stor gang sproglig misforståelse.....

Nej, det skyldes det hårde debat-niveau.

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-05 16:51

Spangkuk wrote:
> [...]
> tilfælde af utilpasset opførsel.
>
> Iøvrigt vil det sikkert også snart vise sig, at deres udtalelser
> er en stor gang sproglig misforståelse.....

Ja, det er slet ikke så hårdt sagt, som det er ment.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-10-05 12:30

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Velkommen til C. R. Larsens drømmeverden.

Du er et sludrechatol. Gudskelov er det da få ord, der kommer ud.

Fra : Martin K

Dato : 31-10-05 12:45

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Du er et sludrechatol. Gudskelov er det da få ord, der kommer ud.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan sådan en som dig reagerer når du
hører om episoder som denne. Er du helt kold? Får det dig aldrig til at
stoppe op og tænke lidt over om den flygtninge/indvandrerpolitik du støtter
nu også er holdbar i længden?

--
Martin K

Progressiv og tolerant

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-10-05 13:51

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> hører om episoder som denne. Er du helt kold? Får det dig aldrig til at
> stoppe op og tænke lidt over om den flygtninge/indvandrerpolitik du

Jeg mener ikke, det har noget med flygtninge/indvandrerpolitik at gøre. Det
er dig, der mener det.

Fra : Martin K

Dato : 31-10-05 17:34

> Jeg mener ikke, det har noget med flygtninge/indvandrerpolitik at gøre.

Du lever vist i et mærkeligt parallelunivers. Der var også en gang hvor du
ikke mente, muslimer praktiserede omskæring af drenge.

--
Martin K

Progressiv og tolerant

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-11-05 07:07

"Martin K" <n@da.spam> skrev i
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Du lever vist i et mærkeligt parallelunivers. Der var også en gang
> hvor du ikke mente, muslimer praktiserede omskæring af drenge.

Du ved jo godt, at hvis man kan finde blot én muhamedaner, som IKKE
omskærer drenge, kan man ikke tillade sig at generalisere og påstå at
muslimer omskærer drenge
--
NoTrabajo

Fra : John Schmitt

Dato : 31-10-05 13:53

> [...]
> hører om episoder som denne. Er du helt kold? Får det dig aldrig til at
> stoppe op og tænke lidt over om den flygtninge/indvandrerpolitik du

Læs aviser fra 50'erne om rockeroptøjer, og du vil se at de problemer var
meget større.
Husk proportionssansen - hvis sådanne problemer var noget der var permanente
eller blev større og større var det noget man skulle bekymre sig meget over
(underforstået, jeg bekymrer mig da!).
Men mon ikke at nogle sociale myndigheder med den gode Louise Gade i spidsen
får taget sig sammen og får strikket noget sammen så problemerne mindskes.
Selvfølgelig skal de have en afklapsning - bøder, erstatning,
samfundstjeneste.

JS

Fra : Egon Stich

Dato : 31-10-05 18:13

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> Læs aviser fra 50'erne om rockeroptøjer, og du vil se at de problemer var
> meget større.

Det er jo ikke sandt.
Disse "optøjer" var jo fredelige, i forhold til hvad vi ser i dag.
Man kan jo også se på fotos fra tiden, at politiet optrådte i skjorteærmer
og blød hat...(kasket)

> Husk proportionssansen -

Det skulle du selv huske.

MVH
Egon

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-10-05 23:13

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> "Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse

> Læs aviser fra 50'erne om rockeroptøjer, og du vil se at de problemer var
> meget større.

Så du tror man molotov-bombede vuggestuer dengang? Du skulle selv prøve at
læse de omtalte aviser, disse såkaldte "optøjer" var ca så vilde som en
almindelig skoledag er i dag.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-05 13:25

Christian R. Larsen wrote:
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Du er et sludrechatol. Gudskelov er det da få ord, der kommer ud.

Sagde det selvudråbte geni. Som forventeligt rasede det selvudråbte geni
ikke over de beskrevne tilstande. Det kunne han også dårligt, da han
selv i årevis har promoveret den udvikling, der har medført tilstandene.
Han giver selvfølgelig alle andre end sig selv skylden for al dårligdom.
Det er de andres skyld. De er dumme. CRL er meget klog.

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-11-05 07:16

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i

> Velkommen til C. R. Larsens drømmeverden.

Hvornår får vi et opgør med landsforrædersvinene?
--
NoTrabajo