Sorte har svært ved at stå af i Roskilde
Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-05 06:20

Svangerskab undgås meget effektivt ved at manden trækker penis ud af
skeden, når han mærker nært forestående udløsning. Han "står af i
Roskilde" lidt før målet (Kbh).
Læger har grundløst mistænkeliggjort metoden ved at sekret der
udtømmes før ejakulation kan rumme sædceller, men det er meget lidt,
Læger er inhabile for de er forlovet med ppilleindustrien.
Da Vesten fik smag for lidt-men-godt børnefamilier, med lav dødelighed
og høj uddannelse, var der mange grunde til aftagen i antal fødsler,
og vigtigst var nok kvindens psykosomatiske ubevidst styrede
ufrugtbarhed.
Men britisk forskning hævder at bønder og arbejdere diskuterede coitus
interuptus i 1800-tallet og starten af 1900-tallet og formodentligt
brugte denne selvkontrol krævende metode.
Da jeg arbejdede i Zambia 1972-74 og af min norske kone fik tilladelse
til at prøve sex med sorte "een gang" (og hun vidste nok at jeg talte
dårligt), så erfarede jeg hvad siden er blevet velkendt i
AIDS-debatten, at anal sex er udbredt svangerskabs-forebyggende middel
i Afrika.
Det kræver høj kultur at bruge kondom eller "stå af i Roskilde".
Måske en promille af eurpæiske mænd er skidderikker der lover pingen
afbrudt samleje men ikke anstrenger sig for den problemfri
tilbagetrækning. At læger lyver at "dette er svært" har næppe påvirket
sagen.At højteknologiske metoder hjalp til og fik god presse
undersexfrigørelsen, har betydet at coitusinterruptus er gledet ud af
sortimentet. Genialest er japanernes kombination af den meget sikre
Ogino-Knaus(japansk-østrigske) sikre-perioder metode med kondom. Man
bruger kondom på de usikre dage omkring ægløsningen
-----------------
De jeg netop havde startet Sædhjælpsfondet og hyppigt gik på
Universitetsbiblioteket nær Bjelkes Alle for at blive gynækologernes
ligemand mht relevant viden, fandt jeg uafhængige artikler i Journal
of Fertility, American Journal og Obstetrics and Gynæcology og
"Sterility and Fertility" om tyske graviditeter efter voldtægt. De
skete ofte på andre dage end ægløsningsdagen, og det hævdedes af de
tyske læger at voldtægt havde sat gang i en ekstra ægløsning.
Jeg tror at tyskerne er eksperter i civil ulydighed og der var
abortforbud, og forbud er noget antitysk, så omgik pigerne loven ved
at lyve at de var blevet voldtaget. Hvad altid er en nem og
ukontrollerbar løgn. Selvfølgelig kan ægløsningstidspunkt kun vurderes
udfra pigens optegnelse, og piger er ikke dummere end også at lyve om
dem.

"Straf rammer forbryderen, helt som uægte børn rammer den ugifte
kvinde. Hun har gjort det samme regelbrud igen og igen uden negative
konsekvenser, og pludselig sker opdagelsen og de aldeles overraskende
følger". Nietzsche