Ud med dem!
Fra : Zeki

Dato : 30-10-05 21:13

Jeg har snart fået nok!

De er alle på overførselsindkomst, elendige til det danske sprog (spørg dem
f.eks hvad "det er kanon cool at performe" betyder) og deres kultur passer
ikke lige ind (hvad er f.eks det for noget pjat med at skulle blive sammen
livet ud?)

Så send dem ud af landet. Gerne ned til Sydfrankrig. Til de andre
pensionister.

Mvh
Zeki

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-10-05 22:00

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammen livet ud?)
>
> Så send dem ud af landet. Gerne ned til Sydfrankrig. Til de andre

Der kan arrangeres en folkeafstemning om hvilke belastende grupper, som man
ønsker udvist fra Danmark.

Altså en stemmeseddel, hvor man kan afkrydse om man helst vil have udvist
fremmede, pensionister, børn, fattige eller hvem man nu mener kan være en
økonomisk belastning. Det haster med denne folkeafstemning inden de fremmede
kommer til at udgøre flertallet.

Hvis afstemningen ikke giver flertal for udvisning af nogen gruppe, kan
grupperne differentieres yderligere, så fremmede deles op efter oprindelse.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-10-05 22:10

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote in message
> [...]
> sammen livet ud?)
>
> Så send dem ud af landet. Gerne ned til Sydfrankrig. Til de andre

ROTFL

ska vi vædde på at visse personer fatter minus?? og hvad med dem, skal vi
ikke oss smide dem ud

Peter

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 30-10-05 22:18

"Peter" == Peter K Nielsen <nixen@bixen.dk> writes:

> "Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote in message

> ROTFL

> ska vi vædde på at visse personer fatter minus?? og hvad med dem,
> skal vi ikke oss smide dem ud

Bare for at være sikker på at du har fattet joken, så der du vel klar
over at det er det radikale venstres kernevælgere der er tale om?

Du ved, den "kreative klasse" og den strittende lillefinger

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Jim

Dato : 30-10-05 23:51

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Bare for at være sikker på at du har fattet joken, så der du vel klar
> over at det er det radikale venstres kernevælgere der er tale om?
>
> Du ved, den "kreative klasse" og den strittende lillefinger

Og hvis man skulle være i tvivl, så ser man blot på Simon Emil Slikhår og
Claus Bundslam.

Fra : Peter Bang

Dato : 31-10-05 00:47

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev:
>"Anders Wegge Jakobsen"
> [...]

Ja, billedet stikker næsten Hun-ulven fra Dolkepartiet ...
Louise Frevert i Adolf Hitler-humør til lesbisk s/m-
fødselsdag ... Hun er fantastisk.

Fra : Zeki

Dato : 30-10-05 23:10

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> ska vi vædde på at visse personer fatter minus??

Yep! Nogle gange kan det være sjovt at udstille folks lave intelligens.

Mvh
Zeki

Fra : Henri Gath

Dato : 30-10-05 23:30

> Yep! Nogle gange kan det være sjovt at udstille folks lave intelligens.

Jo......og din egen eklatante mangel på mental kapacitet er du en sand
mester i at udstille............

Fra : Zeki

Dato : 30-10-05 23:33

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jo......og din egen eklatante mangel på mental kapacitet er du en sand
> mester i at udstille............

Okay. Hvis det passer dig bedst at tro på det, så skal du være velkommen.

Fra : Peter Bang

Dato : 31-10-05 00:48

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]

du glemte at tilføje 'pikhovede' ... det er ikke studiegælden,
der vælter budgettet, vel?

Fra : Henri Gath

Dato : 31-10-05 01:34

"Peter Bang (slet ZD423)" <peterbang@ZD423privat.dk> skrev i en meddelelse

> du glemte at tilføje 'pikhovede' ... det er ikke studiegælden,
> der vælter budgettet, vel?

Du har ret...PIKHOVEDE!
Også du har arbejdet for kalifatets indførelse.......så du kan såmænd for
min skyld sidde og lege smartass...den dag det religiøse politi afhenter
dig, vil du huske mig med vemod.......

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-10-05 01:45

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> skrev i en meddelelse

> Jo......og din egen eklatante mangel på mental kapacitet er du en sand
> mester i at udstille............

ja når selv DU kan se det så MÅ han være ekstremt god

Peter

Fra : Jesper

Dato : 30-10-05 22:11

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote:

> Jeg har snart fået nok!

Jamen, hvorfor rejser du så ikke til Muhamedanien og tager alle dine
søde, små selvmordsbombekandidatmuhamedanere med dig?

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Allan Riise

Dato : 30-10-05 22:20

Jesper wrote:

> Jamen, hvorfor rejser du så ikke til Muhamedanien og tager alle dine
> søde, små selvmordsbombekandidatmuhamedanere med dig?

Rolig nu, sæt dig ned og træk vejret i store dybe drag, så går det over !!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !

Fra : GB

Dato : 30-10-05 22:20

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in news:1h59mwb.7n45a4ns79qmN%
spambuster@users.toughguy.net:

> Jamen, hvorfor rejser du så ikke til Muhamedanien og tager alle dine
> søde, små selvmordsbombekandidatmuhamedanere med dig?

Jesper - mon ikke han mener, at han snart har fået *bistandshjælp* nok, og
derfor, som det hæderlige mennske han er, vil forlade landet?

Du skal nu også altid tro det værste om dine medmennesker... tsk, tsk...

GB

Fra : Jim

Dato : 30-10-05 23:50

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor, som det hæderlige mennske han er, vil forlade landet?
>
> Du skal nu også altid tro det værste om dine medmennesker... tsk, tsk...

Om Sardo Numsi aka Zeki får er på bissen skal jeg ikke udtale mig om, men
min efterretningskilder fortæller mig, at han har noget med Hellerup Skole
at gøre.
Så er det spørgsmålet, om han er elev eller underviser...

J.

Fra : Zeki

Dato : 30-10-05 23:58

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> Om Sardo Numsi aka Zeki får er på bissen skal jeg ikke udtale mig om, men
> min efterretningskilder fortæller mig, at han har noget med Hellerup Skole
> at gøre.

Er du forelsket i mig, siden du så ihærdigt prøver at lære mig at kende?
Desværre, jeg er ikke til mænd.

Fra : Jim

Dato : 31-10-05 00:05

> Er du forelsket i mig, siden du så ihærdigt prøver at lære mig at kende?
> Desværre, jeg er ikke til mænd.

Jeg var også god til at sænke slagskibe.
Jeg kunne ramme alt med bind for øjenene. ;)
Mn fortæl os nu, hvilken funktion du har på skolen.
Er du pedel med interesse for "World Resources Institute"?

J.

Fra : Zeki

Dato : 31-10-05 00:07

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> Mn fortæl os nu, hvilken funktion du har på skolen.

Jeg har allerede ført en off-topic udveksling med dig i en anden tråd
vedrørende hvem jeg er og hvad jeg laver. Hvorfor er jeg så interessant?

Fra : Jim

Dato : 31-10-05 00:23

> Jeg har allerede ført en off-topic udveksling med dig i en anden tråd
> vedrørende hvem jeg er og hvad jeg laver. Hvorfor er jeg så interessant?

Det er jo altid interessant at vide, hvorfor du har de holdninger, du har.
Og om din baggrund har en betydning herfor.

J.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-10-05 01:53

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote in message

> Jeg har allerede ført en off-topic udveksling med dig i en anden tråd
> vedrørende hvem jeg er og hvad jeg laver. Hvorfor er jeg så interessant?

og du skal ikke fortælle dem noget somhelst. Det er før set at nogle fra
denyderste højrefløj herinde har brugt natlige telefontrulsler mod folk når
de fandt deres telefonnummer

Peter

Fra : Zeki

Dato : 31-10-05 02:11

> og du skal ikke fortælle dem noget somhelst. Det er før set at nogle fra
> denyderste højrefløj herinde har brugt natlige telefontrulsler mod folk
> når de fandt deres telefonnummer

Hvad er der med den yderste højrefløj? Hvorfor har de det altid svært med
ytringsfriheden og mennesker med en anden holdning end dem selv? De burde da
være en større trussel for vores demokratiske samfund, end dem som de
forsøger at tilsvine.

Fra : Henri Gath

Dato : 31-10-05 02:17

> [...]
> da være en større trussel for vores demokratiske samfund, end dem som de

"dem som de forsøger at tilsvine.........jajaja, vent du nu bare, til
Kalifatet bliver indført...så få piben nok en anden lyd.....

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-10-05 10:26

> [...]
>
> "dem som de forsøger at tilsvine.........jajaja, vent du nu bare, til
> Kalifatet bliver indført...så få piben nok en anden lyd.....

Er det når Kristeligt Folkeparti får flertal?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-10-05 10:42

> [...]
> da være en større trussel for vores demokratiske samfund, end dem som de

Desværre tror jeg nu ikk eden ene fløj har så meget at lade den anden høre
for. Grunden til at det herinde mest er den yderste højreflløj er såmænd
blot at det er dem der er flest af. I det virkelige liv er begge fløje lige
slemme når vi taler om yderfløjene.

Fanatisme er noget farligt lort uanset om det er politisk fanatisme eller
religøs fanatisme og om den er muslimsk eller kristen

Peter

Fra : Zeki

Dato : 30-10-05 22:38

> Jamen, hvorfor rejser du så ikke til Muhamedanien og tager alle dine
> søde, små selvmordsbombekandidatmuhamedanere med dig?

Når du engang kommer i sjette klasse, så kan det være at du lærer at forstå
meningen i en tekst.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-10-05 23:42

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Jamen, hvorfor rejser du så ikke til Muhamedanien og tager alle dine
> søde, små selvmordsbombekandidatmuhamedanere med dig?

Bingo Zeki........JEG vandt

Peter

Fra : Allan Riise

Dato : 30-10-05 23:46

Peter K. Nielsen wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Bingo Zeki........JEG vandt

Er der sidegevinst ?

Fra : Henri Gath

Dato : 30-10-05 23:51

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der sidegevinst ?

Ja, en tur til Afghanistan for at møde dine elskede venner......

Fra : Jim

Dato : 30-10-05 23:54

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der sidegevinst ?

Ja, du har vundet en gåtur til BonBonland... Du har jo ikke så langt.

Fra : Allan Riise

Dato : 31-10-05 00:16

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du har vundet en gåtur til BonBonland... Du har jo ikke så langt.

Gå? Jeg kan spytte derover.
Find på noget bedre!

Fra : Jim

Dato : 31-10-05 00:25

> Gå? Jeg kan spytte derover.
> Find på noget bedre!

Ok, du har vundet en gåtur til Gdansk.

J.

Fra : Henri Gath

Dato : 30-10-05 22:56

> [...]
> sammen livet ud?)
>
> Så send dem ud af landet. Gerne ned til Sydfrankrig. Til de andre

Kan de ikke tage dig og dine muslimske terroristvenner med?