newbie!!!
Fra : Raven

Dato : 09-06-01 23:19

Davs

Har adsl hos cybercity og har læst hvad der er at læse.
Har lavet en side...hmmm
men hvordan får jeg den på nettet?
Jeg er totalt grøn men håber at i kan hjælpe

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-06-01 23:27

"Raven" <dsl24430@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Har adsl hos cybercity og har læst hvad der er at læse.
> Har lavet en side...hmmm
> men hvordan får jeg den på nettet?

Se på:
<http://www.cybercity.dk/support/homepage/hvordan_uploader_jeg_min_hjemmesid
e/>

Dette har intet med HTML at gøre. Læs på www.usenet.dk hvilken gruppe der en
den rigtige hvis du har brug for at stille yderligere spørgsmål

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Raven

Dato : 09-06-01 23:40

Kan ikke finde den side du gav mig??

Fra : Ninzen

Dato : 10-06-01 00:01

"Raven" <dsl24430@vip.cybercity.dk> skrev
i en meddelelse news:9fu8jm$p6d$1@news.cybercity.dk...
> Kan ikke finde den side du gav mig??

Hiv e med op i url'en - så hjælper det:

http://www.cybercity.dk/support/homepage/hvordan_uploader_jeg_min_hjemmeside
/
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-06-01 11:40

On Sun, 10 Jun 2001 01:01:00 +0200, "Ninzen" <Ninzen@ofir.dk> wrote:

>Hiv e med op i url'en - så hjælper det:
>
>http://www.cybercity.dk/support/homepage/hvordan_uploader_jeg_min_hjemmeside
>/

Jeg mener URL'er plejer at blive holdt sammen, hvis man angiver dem
således:

- altså:

- så hvis man kunne opdrage dem, der strør om sig med URL'er til glæde
for os andre, til at skrive dem efter denne model, kunne vi andre
blive endnu mere glade :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-06-01 12:16

Alle kunne selvfølgelig også bare bruge Agent som aldrig ombryder en
URL.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-06-01 13:12

On Sun, 10 Jun 2001 13:16:06 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Alle kunne selvfølgelig også bare bruge Agent som aldrig ombryder en
>URL.

Øh, det kan min nu godt finde på. Har din ikke ombrudt Jakob Andersens
oprindelige svar?
Eller er der en eller anden indstilling, jeg skal have kigget på?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-06-01 17:12

Nej den var ombrudt da jeg hentede den.
Her er en lang URL postet med Agent.
http://msdn.microsoft.com/library/officedev/fp2ksdk/microsoftfrontpage2000softwaredeveloperskit.htm

Bemærk at den ikke er brudt i Agent.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-06-01 13:23

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Alle kunne selvfølgelig også bare bruge Agent som aldrig ombryder en
> URL.

Men til gengæld qouter den(eller er det dig) sjovt ...

--
Jakob Andersen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 10-06-01 18:42

On Sun, 10 Jun 2001 14:23:29 +0200, "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as>
wrote:

>Men til gengæld qouter den(eller er det dig) sjovt ...

Der er intet i vejen med Agent, mht. citering.
Det er JPK der ikke kan finde ud af det.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Peter Brodersen

Dato : 10-06-01 13:52

<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Alle kunne selvfølgelig også bare bruge Agent som aldrig ombryder en
>URL.

Til gengæld kan den ikke klare en ombrudt URL (hvilket den netop burde
kunne, hvis URL'en er omsluttet af <.....>)

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-06-01 14:17

On Sun, 10 Jun 2001 14:52:03 +0200, Peter Brodersen
<professionel@nerd.dk> wrote:

>Til gengæld kan den ikke klare en ombrudt URL (hvilket den netop burde
>kunne, hvis URL'en er omsluttet af <.....>)

Har du prøvet med <URL: + mellemrum + URL + > ?
Det virker hos mig, og svjv også i Outlook Express.

Jeg mener at huske at emnet var oppe at vende for et par år siden,
hvor ovenstående var den mest optimale konstruktion - men det kunne da
være meget rart at få det bekræftet, så vi kan få rettet lidt op på
alle de ombrudte URL'er - de er jo ikke blevet kortere med tiden ...

Mvh. Jørn

Det er vist på tide at FUTte til:
dk.edb.internet.software.mail+news

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Robert Piil

Dato : 10-06-01 14:34

<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Alle kunne selvfølgelig også bare bruge Agent som aldrig ombryder en
>URL.

Nå.

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-06-01 17:13

Se mit svar til Jørn.

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-06-01 19:47

"Jørn Andersen" <jorn.a@email.dk> skrev:
> Jeg mener URL'er plejer at blive holdt sammen, hvis man angiver dem
> således:

Og jeg er temmelig sikker på, at der også er en RFC, der foreskriver
denne metode, så at profilere Agent, som andre har gjort i denne
tråd, er i denne sammenhæng uvæsentlig.

--
Kurt Lund

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-06-01 21:48

On Sun, 10 Jun 2001 20:47:02 +0200, "Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote:

>Og jeg er temmelig sikker på, at der også er en RFC, der foreskriver
>denne metode, så at profilere Agent, som andre har gjort i denne
>tråd, er i denne sammenhæng uvæsentlig.

Min pointe var sådan set også bare, at hvis man nu kunne blive enige
om, at der var en insert-URL-i-newsreaders-metode, der var mere
optimal end alle andre, så kunne man måske køre en lille kampagne for
at folk begyndte at bruge den

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 10-06-01 00:06

"Raven" <dsl24430@vip.cybercity.dk> wrote in

> Kan ikke finde den side du gav mig??

Adressen knækkede. Sørg for at du får det hele med, kopier den over i
adressefeltet i stedet for at klikke.

PS: <http://usenet.dk/netikette/quote.html>

--
mvh Andreas Kleist Svendsen